Friday, January 28, 2011

Ini Berita Benar...Sila Sebarkan!!!


baru on fb...ada message cam gini...so aku amik peluang sebarkan kat blog sekali...

Sila sebarkan.. Sekiranya nampak kereta MYVI putih bernombor WUS948 dipandu oleh lelaki berambut panjang atau seorang wanita bertudung sila hubungi rashid 019-6267828. Suspek telah melarikan anak perempuan beliau berumur 1 tahun dari nursery sebentar tadi..sila sebarkan..
keperihatin anda amatlah dihargai...



15 comments

Friday, January 28, 2011 12:21:00 PM

thax for the info. dah tersebar luas. harap2 penculik tu dapat ditangkap

Friday, January 28, 2011 12:21:00 PM

macam mana dia bleh melarikan budak kat nursery tu....subhanallah...

Friday, January 28, 2011 12:30:00 PM

ok ok... akak akan tlg sebarkan... jahatnya wat lari anak org... bengong sgguh...

Friday, January 28, 2011 12:44:00 PM

Salam Kenal..

Begitu cepat mesej ni tersebar...semoga En. Rashid dapat menemui kembali anak beliau, amin

Friday, January 28, 2011 12:49:00 PM

ha...cmne leh jd cmni..sian kat ank yg tak bedosa tu jd rebutan..

Friday, January 28, 2011 12:56:00 PM

ct pun ada dpt...& ada yg kata..keta & suspek dah jumpa..tp bb nya xde

Friday, January 28, 2011 12:58:00 PM

huhuhuh...risaunya dgn nasib budak tu...

Friday, January 28, 2011 1:11:00 PM

eiii

mintak2 jumpa

Friday, January 28, 2011 1:31:00 PM

yer la kak...kt twitter pon yg tweet pasal nih...
tp td tgk status tweet beautifulnara:
Budak yang hilang tadi nursery dia kat saujana impian, kajang

Friday, January 28, 2011 1:40:00 PM

Allah..semoga cpt2 jmpe budak tu,huhu

Friday, January 28, 2011 1:40:00 PM

Hah! mcmana la bulih terlepas kat tgn org lain ni..huhu

kesian kat budak tu la...:'(

Friday, January 28, 2011 1:50:00 PM

wua culik budak..nak kena roger budak myvi nih

Friday, January 28, 2011 2:03:00 PM

dengar citer dh dpt tangkap suspek tp budak tu dah dijual...wallahualam

Friday, January 28, 2011 2:07:00 PM

Semoga budak ni selamat.

Risaulah aku, kat nursery pon dah tak selamat, pulak tu...area kajang...huhuhu...

Friday, January 28, 2011 2:43:00 PM

ingt kn org skrg buang anak je..curik anak pon ada gak..uhuh

Post a Comment