Tuesday, January 25, 2011

Kalau Itu Takdirnya...Aku Terima...


wahh korang...kalu nampak topik ada gambar gini...laju jek korang klik ek...nak nengok pe yang jadi ek...hurmm...sebelum aku citer hal yang sebenar...nak bitau...

GAMBAR INI HANYALAH HIASAN semata...
hak milik peribadi aku...

^__^

semalam masa jejalan ke rumah kengkawan...blogger² sekalian, dapatlah baca satu berita yang blogger yang bernama @e_da ni positif cam diatas...wahh..sukanya aku..tumpang suka ok...lam hati getik² cam nak join..TAPI...eh biar dululah...hehehe...

hurmm...tipulah kan, kalu aku kata aku tak TERINGIN nak punya ahli baru dalam famili...teringin tu sentiasa ada...tapi tulah..rindu giler kat tangisan si anak kecik..rindu ngan bau anak kecik...eh rindu semelah...tapi sal bangun wat susu memalam tu aku tak rindu pung...sebab skang pun masih berjalan cam biasa...4 kali gak la kena bangun..sebab anak bujang tu masih mintak susu memalam walaupun sebelum tido dah abiskan 2 botol susu yang berkapasiti 9oz tiap satu...kedarah kan...

rindu nak perut bulat cam gini...skang bulat jugak..tapi lemak tepu banyak...lalala...
ni kalu tak silap masa ngandung adik 5 bulan...

korang ingat aku tak kena ke tempias soklan² cepuk emas, bertanyakan bila nak menambah tu..eh ada ada...tapi jawapan aku cam biasa...bila ada yang sudi sponsor susu dan pampers hingga 3-4 tahun dan sponsor wang jagaan hingga ke besar, aku sanggup malam ni gak aku proceed...usaha kan tangga kejayaan..hahaha...
eh akak tepi pantai sana dah berjaya membuntingkan diri sendiri ek...tahniah tahniah...suka aku dengar...suka suka...aku suka...tapi aku????hahaha...lupakan sahaja...biar kengkawan yang lain dulu lah...
notadijariku:
behnya bau baby...wangi jek walaupun berak taik bau masham...hahaha...

24 comments

Tuesday, January 25, 2011 1:31:00 PM

kita sama la kak,tiap2 mlm bangun 3-4kali wat susu..baru nk lena,adik nak susu,pastu baru nk baring smula,kakak plak nk..tapi takpe,anak itu pembawa rezeki..tak kisah la mcm mana pun mereka buli kita time2 kecik ni.kalau dh besar buli,mmg nk kena picit2 =D

Tuesday, January 25, 2011 1:32:00 PM

huhu...ko kena tempias soklan2 cepu mas bila nk tmbh ahli...aku ni kena tempias bila nk ada ank..huhu...

mmg kdg2 tensen gk ni....ku nk bb..bkn x mau...blm rezki...adeiii..

Tuesday, January 25, 2011 1:44:00 PM

betul tu Cik Mot...pndi rindu kan tang bangun buat susu tu mmg kompom tak rindu..hahahaha
soalan cepu emas tu cik mot 'bila nak menambah?'....keh3

Entri Terbaru:Apa Fasha Dan Jejai Berpisah?

Tuesday, January 25, 2011 1:45:00 PM

ala ko tambah jek la lagi 1 zan... urusan budget tu, biar rezeki dr tuhan yg menentukan.. lagi 1 je, kasik cukup 3.. hehehehhe (ayat saje nk racun izan suh ikut jejak aku) hahahahahhahahaa....

Tuesday, January 25, 2011 1:48:00 PM

entry tak leh thn ni sis,mlm ni gak??hahaa sy bdk bawah umur,so no komen la..ehheeee

Tuesday, January 25, 2011 1:49:00 PM

klu dh rindu tu apo lai? hahaha

Tuesday, January 25, 2011 1:51:00 PM

sy pun tgh teringin nk menambah ahli keluarga..bl nk proses lum decide tp yg penting 2012 nak dh kuar baby..huhu

Tuesday, January 25, 2011 1:53:00 PM

@izan_cute
anak akak si kakak dia mang tak minta susu memalam...si adik tu jek...sampai perut cam nak pecah...susu jek semedang...

@zura@iwan
zura, jangan sesedih...aku doakan rezeki tuk ko akan muncul...insyaAllah...

@Hot mama
hahaha...tu mama kena tanya kat diri sendiri tu...lalala

@Delima
aku tunggu ko ada anak 4 la, baru aku wat proposal balik...ok tak ok tak??

@Woofer Storm
dik, ko salah masuk channel ni..
gelak guling2 akak baca komen ko ni ha..hahaha...

@Afne
aku kena tunggu ko jugak...lalala...

Tuesday, January 25, 2011 1:58:00 PM

wo..kalo btl, lya tumpang happy!! thn 2011 byk benar khabar baik dr teman blogger.

Tuesday, January 25, 2011 2:17:00 PM

uik asha ke ??
hee best nye...

aku ingat sungguh la tadi ....

Tuesday, January 25, 2011 2:18:00 PM

tgh dok belek2 perut.. dh memboyot skit.. jeans pun dh x selesa pakai.. huhuhu.. tido mengiring pun dh rasa x selesa.. uikks.. br 1 bln je dh camni.. camna la lg 3 4 bulan agaknya

Tuesday, January 25, 2011 2:44:00 PM

KLU DAH NAK ADE KENA TERIMA SEADANYER TAPI KLU TAK ADE KENA BERSEDIA DULU DARI SEGI MENTAL FIZIKAL DAN KEWANGAN...

Tuesday, January 25, 2011 3:08:00 PM

akak dah stop, maleh lagi rasanya nak bangun tgh mlm bancuh susu n tukar pampers...hehehe

Tuesday, January 25, 2011 3:14:00 PM

Aku klo nak tambah pon kena tunggu 2-3 thn akan dtg. Tapi klo rezeki awal...mak terima jer noks.

Tuesday, January 25, 2011 3:29:00 PM

alahh..ingat kan Izan yg positif tadi...

so tgu apa lagi..cpt2 buat baby..yg laen2 tu abaikan je...hehee

Tuesday, January 25, 2011 3:34:00 PM

haih... kan akak dah bagi petua bagi anak tido lena waktu malam... nko tak amalkan yek... lupe ?... haduiii...

Tuesday, January 25, 2011 3:40:00 PM

kita pun memang menunggu bilalah UTP nak tunjuk mcm tu. Rindu dah sgt ni nak pegang baby...waaaa!!!!!

Tuesday, January 25, 2011 3:48:00 PM

pesanan akhir tu pesanan aku ke? ehehehee


ini semua hasil usaha di heritage CH....uhuhuhu....

sbnrnya aku tak rindu mengandung ni...mmg betul2 tak merindui nye pungggggg....aku mau bersalin sahaja...moleh? mengandung takmo

Tuesday, January 25, 2011 4:23:00 PM

aku nak, tapi dia tak nak....

Tuesday, January 25, 2011 5:21:00 PM

hahaha...tertipu dgn gambar tu. ingatkan on the way menambah ahli keluarga.. ;p

Tuesday, January 25, 2011 6:15:00 PM

suka bau baby gak...

Tuesday, January 25, 2011 6:56:00 PM

DATANG DARI SYONYER BLOGGING [HAFIAIM] ..FAH FOLOW ANDA..CATCH ME BACK YA...ENTRI BARU :http://kindofsoul.blogspot.com/2011/01/pelajar-jepun-tak-kenal-malaysia-dan.html

Tuesday, January 25, 2011 10:03:00 PM

cikmot ade bape org anak?????2 ke 3 ke ????

Wednesday, January 26, 2011 10:32:00 AM

cik mot angah pun sama gak...rindu nak bb hahahaa tapi nak boy leh??

Post a Comment