Monday, January 17, 2011

Kalaulah Ku Tahu Begini...Sudah Tentu Aku...


hari hari yang membosankan...betul la kata orang monday itu blues...arghh...samalah dengan aku rini...
seme keje tertunggak dah aku lunaskan...seme keje yang perlu dibuat telah aku laksanakan....dah sudahnya...skang tak tau apa nak buat dah...opis pun sunyi jek...tak ramai pilot yang ada ari ni...
terbang agaknya mereka...tak pun out tensen...

(^____^)

* kalaulah aku tau bosan cam gini...aku tak mai keje dah arini...tapi, tak mai kang, abis lak cuti aku...kena simpan² cuti yang ada...sok nak guna tuk hal² kecemasan...

* kalaulah aku tau begini sakitnya perut aku...better aku amik mc jek...malam tadi pun sakit gak...tapi lite² jelah...

* kalaulah aku tau begini mengantuknya...sanggup aku tunggu ulangan citer malam tadi...cehh...

ekseli saje nak tunjuk tudung baru pakai ni ha...tudung ada manik...☺
jangan ditanya ngaper gambar aku jadi gini...fokus pada tudung sajek ok...:P

dengan sedikit pesanan
* en. hubby, bila nak adiahkan jam swatch baru ni...anniversary dah dekat ni...eh tapi nak external hard disk dulu la...hahaha..eh takmo jam cap lain...nak cap ni jek...☻
* bila agaknya nak bertambah bilangan cincin kat jari ni...hahaha...
* sian kat tangan belah kanan tu...kosong jek kan...☺

notadijariku: ni entry auto published...bila mana kuarnya entry ni...aku dah out of service...klinik cari solution, sakit perut yang membuak² ni...daaa....lepas ni pun entry auto published jugak...aku nak cuti...mc...tak sehat....

18 comments

Monday, January 17, 2011 10:54:00 AM

muahaha.. dalam byk2 hadiah, aku takmau cincin sbb aku tak ske pakai.. huhuuh..

Monday, January 17, 2011 11:03:00 AM

mak aihhh... byknya mtk adiah... pening pale abe... hehehe...

Monday, January 17, 2011 11:04:00 AM

comel je ngn mu kak tudung tu..yg manik gitu belum ada..hehe

eh mau pengsan harris baca permintaan mu tu..hahahha

Monday, January 17, 2011 11:15:00 AM

wah wah wah...
banyaknyer permintaan...
doa² la dapat semua on anniversary nanti...

Monday, January 17, 2011 11:20:00 AM

hahaha..kite kat sini bosan jugok..arghh!!

Monday, January 17, 2011 11:22:00 AM

alahai...ciannye tak sihat ke...arap2 cepat laa perot semboh yeak....

e'eh lieya terpandang keychain bersangkut2 tu...same laa kite...blik ni penoh ngan keychain bersangkut2 heheeheheh.....

Monday, January 17, 2011 11:26:00 AM

ehehhe..

ena ni kalo bab cincin tu slow sikit la.. sbb yg sedia ada tu pun dok je lam bekas tak bersarung.. naper ntah malas nak pakai.. ishh2x..

Monday, January 17, 2011 11:30:00 AM

kak lawa la ko kak ...
gebu ....

aku nk cincin br tp tak mo yg berbatu tak dak harga ...hahaha

tp syg nk kena tempah plak ... size takdak ... yg ade size cuma design budak2 ..kejam !!

Monday, January 17, 2011 11:38:00 AM

Ko dah boleh tau kan kak masa buat entry auto published tu time benda tu published sakit perut ko dah tertahan ko g klinik eh

camne ko tau time tu sakit ko akan membuak2 tak berkurangan eh?

hahahahaha gigih la ko ni kak

tlg buat auto publish entry utk blog aku barang 8 ke 10

Monday, January 17, 2011 11:40:00 AM

wweewiiittt huhu ;)

Monday, January 17, 2011 11:47:00 AM

laa...dh comey2 arini mc pulak...rugi bersiap pg tadi hehee...

Monday, January 17, 2011 12:27:00 PM

eh... klu nak bagi selain dari swatch... ape salah nye kan... mcm Guess ke... Bonia ke... Elle ke... ;p

Monday, January 17, 2011 12:31:00 PM

pewitt
shawl baru ek heheh
cun

Monday, January 17, 2011 12:39:00 PM

amboi2 . mintak satu2 lah dikk heheheh
kan main layie siap request diah layie ... adehhhhhhhhhhh hahahha

Monday, January 17, 2011 1:40:00 PM

wow.
moga dpt swatch baru!
haha.

Monday, January 17, 2011 2:14:00 PM

perhh best tu nak dpt swatch.. jeles i..

Monday, January 17, 2011 3:42:00 PM

uih.. kene minta direct dengan empunya dompet tu.. klu post kt sini aibaks leh kasi sokongan je.. hehe..

Monday, January 17, 2011 4:37:00 PM

peh dah pakai tudung manik2... cayok lah

Post a Comment