Tuesday, January 4, 2011

Kemana Dia Telah Pergi


dah lama aku tak nampak dia..
dari minggu lepas lagi...
eh semalam pun takde...
ari ni pun masih sama...
sakitkah dia???...
dah berhentikah dia???...
nak bertanya TETAPI pada siapa...
ishh...seribu satu persoalan bermain dalam kepala aku ni...
sudahnya...aku yang jawab sendiri...

________________________

orang yang aku cari adalah auntie cleaner...mana auntie pergi ni...

sampah dah penuh...bila mau kutip...adehh....

tetiba entry khas buat auntie molly....(eh ye ke nama dia molly...entah lah...aku main belasah jek ni...)hahaha


notadijariku: agaknya auntie tu baca tak blog aku ni??? :p

15 comments

Tuesday, January 04, 2011 1:32:00 PM

hahaha auntie mOlly cume cuci Tandas jerk hehe.. takkan bace pnye kui2

Tuesday, January 04, 2011 1:41:00 PM

teheheheh... igt kut carik siapa la tadi.
teheheheh... btul..meke itu adalah penting..kut tak penuh la tong sampah kita. teheheh

Tuesday, January 04, 2011 1:49:00 PM

auntie Molly ambik cuti tahun baru tuh. hehe

Tuesday, January 04, 2011 1:55:00 PM

heheh...

auntie molly cuti la zan.. :D

Tuesday, January 04, 2011 2:19:00 PM

mesti la baca...aunty tu fb pun ada tau tak..

Tuesday, January 04, 2011 2:29:00 PM

hahaha.. untie ambil cuti awal tahun maa...xpon untie tu dah benti...

Tuesday, January 04, 2011 2:37:00 PM

78*wah
bangga auntie cleaner tuez!

Tuesday, January 04, 2011 3:03:00 PM

hahaha... auntie pegi bercuti... amik ko duduk ngan sampah.. ;p

Tuesday, January 04, 2011 3:06:00 PM

auntie cuti dowww
dia pesan buang sampah itu sdiri ye

Tuesday, January 04, 2011 3:11:00 PM

go green

recycle !!!

Tuesday, January 04, 2011 3:14:00 PM

@CahayaCintaIlahi
hahaha...bistu auntie yang ni nama per weii...

@PUANSTOBERI
penting penting penting...
tade mereka opis saya jadi pusat pengumpulan sampah dah ni..

@Pn. Zana
eh mana ko tau dia cuti weii..

@Ena
eh ena pun tau...sejak bila korang sedara ngan auntie molly ni...weee...

@~aSHa~
mesti ko yang tolong createkan fb dia...

@Daleela
aler, dia tak bitau pung nak cuti..

@Lelaki Ini
hahaha...sesekali kan...

@ejaMaria
pergi bercuti celah bedah mana kak...

@SyaNa
aler, ko ar tolong buangkan...aku bz balas komeng korang ni..weee

Tuesday, January 04, 2011 3:20:00 PM

wahhh blog berwajah baru...ishh jeles lahh..!

untie tu gi sekolah tuu...kan bdk2 masuk drjah 1...anak dia sekali ada la tuu..hehee

Tuesday, January 04, 2011 3:30:00 PM

dia cuti demam kot...hehehe

Tuesday, January 04, 2011 4:29:00 PM

Cuti tahun baru tak abih lagi kot..tak pun MC

Tuesday, January 04, 2011 4:32:00 PM

nama macam kucing la kak.. molly hikhik..

Post a Comment