Saturday, January 8, 2011

Lagi 3 Minggu Aku Nak Menikah!!!



wahhh tajuk...bikin kontroversi jek kan...lainlah kalu laki aku yang taip...sure itu memang PROVOKASI...huhuhu....ekseli lagi 3 minggu aku dan suami akan menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 5...alhamdulillah...dalam masa 5 tahun ni aku dah punya sepasang cahayamata walaupun aku bajet dan pernah menyimpan cita2 tuk miliki 3 orang anak sebelum umur mencecah 30 an...tapi nampak sangatlah impian aku tak terlaksana...mana sempat dah weiii...nak wat pojek skang pun tak sempat...tak lama jek lagi aku akan betul2 berumur 30 tahun...arghh..tak pat aku bayangkan disitu...3 series is coming...tapi still bajet cam awal 20 an jek...hahaha...

hurmm...tahun ni tak tau lagi gimana gayanya...nak raikan atau tidak...nengok la pada keadaan kewangan...tak raikan pun pe de hal kan...tak jejas pun hubungan kami somi isteri...tapi tahun lepas kami ke langkawi...tahun sebelumnya pun ke langkawi jugak...hehehe...macam langkawi tu saksi percintaan antara aku dan suami...padahal yang menjadi saksi tu tak lain tak bukan otel seri malaysia kat pd sana...hehehe...

tapi awal bulan 2 depan nanti nak ke CH kan..so kira cam raikan jugak lah...walaupun niat asal nak singgah sehari tuk membeli sayuran sahaja...alasang kan...walhal aku memang suka tanah tinggi ni...terutama
CH tu...memang tak jemu la p sana...owhhh aku suka pada bunga ros...romantik kan aku...hahaha...

pepun, aku panjatkan doa agar rumahtangga yang terbina ini akan berkekalan hingga ke ujung nyawa...adatlah la kan, sedangkan lidah lagi tergigit...inikan pula suami isteri...(aku tak paham kaitan istilah ni sebenarnya...hahaha)

eh babai la...tu jek nak citer...teringat plak hari akad nikah dulu, disaat kau dan aku telah bersatu...perghhh nengok, kan ayat jiwang dah keluar...hahaha....

notadijariku: masa nikah dulu, abang sepupu sebelah arwah ayah yang jadi wali...sebab arwah ayah telah pergi tak kembali...tak sempat dia kenal menantu dan cucu2nya ini....al-fatihah...

5 comments

Saturday, January 08, 2011 8:45:00 PM

selamat menyambut ulangtahun perkahwinan akk :)

Saturday, January 08, 2011 9:26:00 PM

@sugar2 kapas strawberry
terima kasih...

Saturday, January 08, 2011 10:38:00 PM

bakal clbrt anibeseri ye!! Allah slmtkan kamu ..Allah slmtkan kamu..heheh smbg sendri lah ;p

Sunday, January 09, 2011 1:27:00 AM

happy anniversary izan.. semoga berkekalan hingga ke akhir usia.

Sunday, January 09, 2011 12:20:00 PM

heppy 5th anniversary, semoga berkekalan selamanya...aminnnn

Post a Comment