Sunday, January 2, 2011

M.a.l.a.m Dan K.e.g.e.l.a.p.a.n


bagi korang la kan...apa yang ada pada malam...kutu rayau???kutu embun..hantu???
hurmm...tetiba nak citer sal malam...ekseli aku takut benar pada gelap...heran kalu kegelapan di bandaraya kl atau dirumah sendiri idaklah aku takut...tapiiii...kalu kegelapan di kampung...erkk...boleh ketar lutut dibuatnya...


siyes...aku paling takut pada malam...pada gelap...sebabnya aku takut antu kut...arghh...resia aku terbongkar sudah...tapi yang peliknya kalu waktu malam kat bandaraya ni aku tak takut sangat...tapi sangat takut berbanding di kampung...tetiba teringat kisah masa kecik² dahulu...korang pernah dengar sal antu kopek???aku sure antu ni sangat femes masa kita kecik2 dulu...skang aku tak sure la antu ni masih ujud lagi ke idak...dah lama sey tak dengor kabar...hahaha....

eh nanti aku sambung la...ada keje nak buat...haihh...nak p taska anak2 ada taklimat...wee....

7 comments

Sunday, January 02, 2011 8:09:00 AM

ahahahha lawak lah dikk heheh
akak pun takut gelap .. tapi gelap itulah peneman setia kita disana nanti kalau x kuat iman didada .. huhuh

Sunday, January 02, 2011 12:43:00 PM

sgt suke mlm sbb leh tdo..hek3

Sunday, January 02, 2011 1:13:00 PM

antu kopek ex.penah gak dengar. kopek dok belakang kan? hehehe. pastu org cakap kalu jupe, tunjuk kopek kita kat dia. pAstu Mesti antu tu lari kan.hahaha

Sunday, January 02, 2011 6:54:00 PM

selamat tahun baru

Sunday, January 02, 2011 7:41:00 PM

selamat tahun baru

Sunday, January 02, 2011 8:20:00 PM

jgn pandang tingkap..hohohohoo

Monday, January 03, 2011 8:03:00 AM

ehh bukan takat kt kg jek takut.. kt bandaraya beso ni pun kalu gegelap aku sure takut... buka smua lampu tuuu...

Post a Comment