Monday, January 31, 2011

Ok...Boleh Mulakan Tekaan Dari Sekarang!!!


salam semua...
sehat pagi ni???aku rasa nak batuk...tapi sib baik malam tadi tersedar ada MADULIA produk HPA dalam peti..so terus minum...hehehe...namolah batuk2...susah nak p bercuti ni...cehh...bukan bercuti p oliday pung...tapi balik kampung...huhuhu....

ok, seperti yang dijanjikan macam malam tadi....aku nak wat FAST CONTEST mulai sekarang hingga jam 11 pagi ni....sebab jam 11 pagi akan keluar entry baru dah...hehehe...
ok, aku nak korang teka...hadiah apakah yang aku terima dari en hubby sempena anniversary kami pada
28 Januari 2011 yang lepas...
CLUE: ianya adalah barang...di ulang BARANG...bukan tiket wayang...bukan pakej percutian...tapi yang pasti aku suka sangat ngan 'barang' tu...
dan CLUE lagi...salah satu WISHLIST aku jugak...hahaha....
so moh teka dari sekarang...syaratnya...

sekali teka, leh teka satu barang jek...
contoh cam pen...aku takmo sekali teka korang teka cam gini...pen, pensil...
owhhh aku tak terima cam gitu...
dan korang leh teka sebanyak 3 kali sahaja....

yang penting...aku mencari 5 orang peneka terpantas, tepat, tuntas, dan...DIALAH ORANG YANG KITA CARI...hehehe...

selamat membuat tekaan...


PERHATIAN
memandangkan aku moderate komen...so seme komen akan dibuka pada jam 9:30 pagi...namolah kang ada yang meneka berdasarkan atas apa yang sudah diteka...kira main tiru jek...so pada yang dah meneka, mekasih...jangan riso...tekaan korang ada ni ha...hehehe...

45 comments

Monday, January 31, 2011 7:45:00 AM

lappy

Monday, January 31, 2011 7:45:00 AM

camera

Monday, January 31, 2011 7:45:00 AM

handbag

Monday, January 31, 2011 7:46:00 AM

external hard disk

Monday, January 31, 2011 7:49:00 AM

jam

Monday, January 31, 2011 7:50:00 AM

hard disk

Monday, January 31, 2011 7:50:00 AM

kamera dslr.. ekekeke

Monday, January 31, 2011 7:59:00 AM

external hard disc

Monday, January 31, 2011 7:59:00 AM

katil

Monday, January 31, 2011 8:00:00 AM

handphone

Monday, January 31, 2011 8:02:00 AM

Selamat pagi akak,

Nak tumpang teka jugak - kamera =D

Monday, January 31, 2011 8:09:00 AM

aku teka...

jam swatch...

Monday, January 31, 2011 8:10:00 AM

aku teka lagi...

- gelang emas

Monday, January 31, 2011 8:14:00 AM

Handphone

Monday, January 31, 2011 8:15:00 AM

Camera

Monday, January 31, 2011 8:18:00 AM

Barang kemas.hehe..

Monday, January 31, 2011 8:28:00 AM

deep frezer

Monday, January 31, 2011 8:29:00 AM

klik2 hb...:)

Monday, January 31, 2011 8:33:00 AM

alamak..dh lupa wishlist kamo..huhu..

key, main teka jer;
1) lappy
2) henpone
3)DSLR

lalala..hentam sajalah labu..hehe..

^_^

Monday, January 31, 2011 8:39:00 AM

hampahgas?

Monday, January 31, 2011 8:53:00 AM

beg tangan
almari kasut
baju

wei sama la aku pon batuk2 ni siap demam bagai dah

Monday, January 31, 2011 9:03:00 AM

tekaan pertama
external hard disk

Monday, January 31, 2011 9:04:00 AM

tekaan kedua
vacuum

Monday, January 31, 2011 9:06:00 AM

akak teka, handbag

Monday, January 31, 2011 9:06:00 AM

saya teka vakum...hehehehe
sebab vakum salah satu wishlist akak dan pulak tak leh blah ngan habuk, sebab tu suka sangat kan....

Monday, January 31, 2011 9:08:00 AM

ishh..garu pale jap...

ermm...henpon kot...hehe

Monday, January 31, 2011 9:09:00 AM

tekaan ke3
jam tangan baru

Monday, January 31, 2011 9:10:00 AM

saya teka yang pertama :

VAKUM CLEANER

Monday, January 31, 2011 9:16:00 AM

external hardisk..

Monday, January 31, 2011 9:20:00 AM

hard disk
perfume
handphone
dah cukup 3 tekaan..hrp2 ada yg betul...

Monday, January 31, 2011 9:24:00 AM

nak teka perabot baru....

Monday, January 31, 2011 9:24:00 AM

henbeg???

Monday, January 31, 2011 9:25:00 AM

lappy baru... belasah jer... hehehe...

Monday, January 31, 2011 9:33:00 AM

jam tangan

Monday, January 31, 2011 9:34:00 AM

mircowave oven

Monday, January 31, 2011 9:34:00 AM

gelang emas

Monday, January 31, 2011 9:50:00 AM

iPad ^_^

Monday, January 31, 2011 9:54:00 AM

ari tu ko mintak jam kan...
aku jawab jam

Monday, January 31, 2011 10:12:00 AM

hahaa..dah tau dah..

jam berjenama swatch kan..kan..kan..

eh, bole teka 3x kan

lg satu tu harddisk 320/500gb..hee

Monday, January 31, 2011 10:16:00 AM

model kapal terbang

Monday, January 31, 2011 10:16:00 AM

key-chin

Monday, January 31, 2011 10:18:00 AM

purse

Monday, January 31, 2011 10:52:00 AM

saya teka jam tangan

Monday, January 31, 2011 10:52:00 AM

teka lagi... handfone

Monday, January 31, 2011 4:28:00 PM

zan akak nak cuba

1) jam swatch
2) external hard disk

Post a Comment