Monday, January 31, 2011

Pelajar Malaysia Di Mesir Dalam Bahaya...Ya Allah, Selamatkanlah Mereka Semua...


hurmm...riso plak aku dengan keadaan yang berlaku di Mesir sekarang ni...dan makin bertambah riso dengan berita2 yang kurang enak kita dengar kan...harap2 kerajaan Malaysia berjaya membawa pulang hampir 11 ribu rakyat kita yang berada di sana dan hampir kebanyakkannya adalah pelajar...

baru baca cerita kat blog NI...ishh...takut takut....bila dengar seme banduan terlepas...kejadian rompak, rogol berleluasa...bunuh???adehh...tak pat aku imagine...syukur kita masih berada di dalam negara yang aman sejahtera....jadinya, marilah kita semua rakyat Malaysia, berdoa agar keadaan kembali tenang dan semuanya selamat...

notadijariku: speechless...harap semenya selamat...teringat plak kat adik sepupu...eh tapi dia berada di jordan...jordan tu mesir ke bukan...eh pening dah mikir...hurmm...

3 comments

Tuesday, February 01, 2011 12:12:00 AM

semoga mereka dilindungiNya..sure cuak diorang kan

Tuesday, February 01, 2011 12:25:00 AM

btol la...risau tgk keadaan mcm nih.. dorg memberontak smpi wat jenayah besar2an tu...

pg td dh terfkr..tp lps adik tny.. mcm mana dgn anak sedara kt sana.. terus jd lg risau...
tgk kt fb die.. last sekali status 27hb... die tulis rusuhan merata2...
internet d putuskan kan? jd x taw la ape kabar die skrg...
smoga semua nye selamat

Tuesday, February 01, 2011 8:30:00 AM

salam kenal kak..sy pn ada sorg cousin study kt Mesir..marilah sama2 kte doakan keselamatan mereka ye..

Post a Comment