Saturday, January 29, 2011

Sabtu Yang Mendamaikan


selamat pagi semua...
dah sarapan???aku baru sudah...tu pun sarapan yang dibuat oleh hubby...
eleh, bukan dia buat sepenuhnya pun, aku sediakan bahan, dia goreng jek...
bukan buat apa pung, goreng kopok dan wat roti telur jek...hahaha...jadilah menu simple tuk sarapan pagi ni...bistu takkan nak makan nasi cam makan tengahari plak...ate aku kan malas masak....hahaha...

hari ni tak tau lagi apa aktivitinya...cam nak kuar...tapi nak kuar kemana ek???kuar kang, takut terpengaruh ngan sale2 yang ada sempena raya cina ni...kang tak pasal aku kuar belanja...ishh..menakutkan ni...dah la senin depan nak balik kampung...duit lagi...tol, minyak, dan semelah...adeh...tak balik kang, memang dah plan nak balik penang sana..lama tak balik...leh dikira la kalu balik sana...setahun dalam dua kali jek...haibat kan???hahaha...kalu aku punya banyak wang, sure tiap minggu aku balik kampung  jengka-penang...tapi tulah, agak kurang kaya...harharhar...

so korang apa plan ari ni???tak kuar???tapi lah kan, aku rasa ramai yang dah bercuti kan...amik kesempatan pulang ke kampung halaman...amik cuti hari isnin dan rabu dapat seminggu...hah, amik la ko...cuti sampai lebam...hehehe....tapi cuti lelama sure rasa lemau punya...nak masuk opis jadi malas sangat kan kan...
adehhh....

oklah, tu jek coretan hari ni..malas dah menaip...sakit perut lepas makan...itu perkara biasa tu...
ok korang, selamat bersua kembali di lain cerita...

eh ni helikopter yang mendarat kat belakang opis aku semalam...kan semalam ada LE TOUR D LANGKAWI...so heli ni wat liputan la kut..heli kepunyaan syarikat mana aku pun tak pasti...nak tanya bos, dia takde...kalu idak, sure dia tau...hehehe...

dah lama tak naik heli...kali pertama naik masa besday adik irfan tahun lepas...seperti pernah aku citer kat entry INI...hurmm...tak tau la tahun ni masih ada peluang lagi ke idak...eh korang pernah naik helikopter tak???

6 comments

Saturday, January 29, 2011 9:11:00 AM

salam..

tak kemana2 la ni cik mot..duk kat rumah ja...mmg btul kat cik mot, klu kluar jln mmg kluar duit la jwbnya...haha
lgpun skrg jln kat KK tersgt la jam..susah nak bergerak...hehe

bestnya naik heli tu kan..mama tak pernah lg naik..huhu

Entri Terkini : Aku dapat BE baru lg dari Nuffnang hari ini

Saturday, January 29, 2011 9:47:00 AM

saya pg ni mcm bese sibuk ngan kerja2 umah je lah cuti2ni...:)

Saturday, January 29, 2011 9:48:00 AM

klik2 Ur Hb n Nuff...:)

Saturday, January 29, 2011 10:09:00 AM

tak pernah naik heli... nnt beday akak nko bawak la akak naik heli ye Zan... suruh la kapten nko drive... buleh gitu...

p/s : beday akak bula 7 nnt... ;p

Saturday, January 29, 2011 2:37:00 PM

sama mcm akak .. petang nanti baru nak bawak anak2 main taman ekekeek

Sunday, January 30, 2011 10:03:00 AM

akak kluar gak, en. abah nak beli purse baru, purse lama dah koyak sakan, nampak sedih sgt, bukan teman sesaja ok, akak rembat sling bag satu, harga asal rm250, diskaun 70% dpt rm77, sukeeeeeee

Post a Comment