Sunday, January 23, 2011

Sampai Sekarang Aku Masih Memikir...Kenapa Dengan Dia Agaknya???


salam semua...
selamat sore...dah makan???rini mud masak masih belum mari...lagi pulak dari pagi sampai ke petang hubby keje, so dia balik dari keje tadi ajak dia makan kat luar sudah...tapi pagi tadi hanya masak tuk anak2 jek...aku plak tak makan pun...dah tak cara dah nak makan apa...hahaha....

so petang tadi ajak hubby makan kat Restoran Cempaka Rimba kat PKNS Bangi tu...beselah, tempat feberet...situ jelah yang aku tau masakan dia best...lelain aku tak tau...aku bukan jenis kaki jalan2 cari makan...huhuhu...so memang aku tak tau la...kalu aku tau satu tempat tu, situ jelah aku terjah...:p

so p sana semata nak makan jek...no jalan2, window2 suping...sebab takmo sakitkan hati sendiri...hahaha..ye ar sale merata2 sempena chinese new year ni...dah la selasa depan baru gaji...adehh...lepas makan terus balik rumah...takde dah terpikir nak melencong bagai..lagipun dah lewat dah kuar dari rumah tadi...aku ni jenis tak suka berjalan malam bawa anak2...tak elok tuk kesihatan derang...weee....

so otw balik umah tadi, tetiba hubby ajak p nengok rumah agam yang derang tempatkan peserta THE BIGGEST LOSER Asia kat IOI Resort tu..ni pes taim masuk sana...lor, baru aku tau, luas rupanya kawasan kat sana...tapi malang tak jumpa rumah agam yang dicari...hahah...

jadinya terus balik umah la...ha, ni citer sebenarnya...masa otw nak balik tadi...ni kejadian berlaku masa susur masuk kat bulatan besar tu...kitaorang berada di lorong tengah...kelajuan masa tu dalam 70km/j la jugak...TIBA TIBA kan...muncul seorang lelaki berkaki ayam kat tengah jalan tuu...berlari tanpa segan menuju ke arah kereta yang datang...perghh...mengucap panjang aku...sib baik masa tu hubby tak bawak laju....kalu idak, dah selamat dah lelaki itu...pastu jauh sikit baru perasan selipar lelaki itu ada ditengah jalan....aku nengok kereta yang lalu situ seme bunyikan hon...ada yang pasang lampu tinggi kasi amaran...tapi peliknya lelaki tu terus jek berlari tanpa segan segala...

ishh, aku masih tertanya2 la...agaknya kenapa ngan lelaki itu ek...korang ada jawapan tak???ke dia memang lelaki kurang siuman...arghh...pening aku mencari jawapan...
persoalannya disini...
* siapa agaknya lelaki itu???
* dari mana datangnya dia???
* kenapa dia berlari kat situ cam nak bunuh diri jek???
* apa yang terjadi pada lelaki itu sekarang ye???
notadijariku: tetiba aku beria nak cari jawapan nape agaknye ek???bukan masalah aku pung...adehh...perihatin tul rakyat Malaysia ni kan...hahaha...


11 comments

Saturday, January 22, 2011 8:03:00 PM

kurang siuman la tu mot, kalo tak, takkan selamba dia je jalan ke arah kereta yg ngah lalu kat situ kan....ko tak yah la pikir sgt, hehehee...rajin lak nak pikir...nape tak ajak dia masuk kete, bwk gi hospital ke, huhuu...

Saturday, January 22, 2011 8:10:00 PM

@eMMe
aku kan perihatin, tu aku memikir tu...hahaha...tak sempat nak berhenti ajak tumpang weii...keta agak banyak gak time tuuu

Saturday, January 22, 2011 8:44:00 PM

mukadimah akak takleh tahan...hahahaha

cite mamat ni menarik gak kalau sy wat untuk siri Urban Legend saya...

Saturday, January 22, 2011 8:57:00 PM

@Asrul "iLham" Sany
intro mesti ada dik...hahaha...

Saturday, January 22, 2011 9:01:00 PM

bahaya lah org tu.. misteri sungguh..hehe

Saturday, January 22, 2011 9:12:00 PM

org kurang siuman ni susah nak teka kenapa dia bertindak macam tu.. dh nama pun x siuman so soal keselamatan diri memang dorang tak bapa kisah

Saturday, January 22, 2011 9:45:00 PM

uitt bahaya tu main muncul suka hati je kan cik mot.. klu terlanggar byk cer lain plak le....

Saturday, January 22, 2011 10:57:00 PM

kurang siuman ke kurang senyuman...hehehe
ada le tu wayar dia putus kat mana2

Saturday, January 22, 2011 11:27:00 PM

menurut firasat saya setelah menilik dalam air,
sebenarnya lelaki itu kurang siuman... sekian, terima kasih

hehehehe

Sunday, January 23, 2011 1:00:00 AM

erk.
mungkin tekanan perasaan kot.
selipar die kene curi mase sembahyang jumaat.
tibe2.
XD

Monday, January 24, 2011 10:14:00 AM

peh ko.....

Post a Comment