Thursday, January 27, 2011

Suami Mana Yang Tak Cemburu Bila Nengok Isterinya Bersama Lelaki Lain Kan...Eh Aku Pun Cemburu Jugak Walau Aku Seorang Isteri..Hahaha...


huhuhu...saper tak cemburu kan...tetambah dapat isteri cantik cam ayu raudhah tu...aler aku tak cantik pun somi cemburu gak...eh ye ke...tak pernah nengok pun dia cemburu...hahaha....

ni aku petik dari SINI...syarat yang zaquan kasi kat ayu...
hurmm...harap2 la rumah tangga korang kekal hingga ke akhir hayat...
se lagi, jangan terlalu dedahkan hal rumahtangga kepada media terutamanya...
derang suka kalu ada citer panas2...tup tup masuk paper muka depan lagi...

"Dia cuma nasihatkan saya bila masuk alam perkahwinan ini kena pandai memilih keutamaan iaitu keluarga. Yang penting jaga tatasusila dan tingkah laku agar tidak menyinggung hatinya dan keluarga.

"Begitu juga dalam pemilihan watak lakonan, walaupun tidak mengatakan secara terperinci namun yang penting lakonan yang tidak menyinggung perasaannya. Dia akan cemburu, katanya. Insya Allah saya tahu batas-batasnya," kata Ayu ketika ditemui di majlis tersebut.

Bergelar isteri cukup membawa makna kepada Ayu kerana dia berjanji komited dengan tanggungjawabnya termasuk melahirkan zuriat untuk suami yang dicintainya.

hurmm...harap adik ayu tau batas2 seorang  isteri ni...sebab skang nengok ada gak somi ke isteri ke selamba bambe jek berlakon tanpa had...tanpa ada sempadan...peluk sana peluk sini...alasan ikut skrip katanya...
alasan atas tuntutan kerja tuk boleh terima pakai ke???hurmm...tepuk dada tanya selera kan...
sendiri yang melayari bahtera alam perkahwinan..bukan orang lain pung...
terlajak erl dah tak leh diundur...apatah lagi terlajak perbuatan...
PEACE NO WAR...Sedangkan Lidah Lagi Tergigit Kan...

notadijariku
sejak bila aku jadi penyibuk amik tau cerita artis ni...
ishh...ni mesti sejak aku sedar zaquan bukan milik aku...hahaha..
nak jugak tu...:p

11 comments

Thursday, January 27, 2011 10:47:00 AM

haah sama la mcm aku yg xde rupe comel mcm ayu tu pn suami cemburu
ni lg ayu raudah tu kan
nasib la laki tak kurung dok umah

Thursday, January 27, 2011 10:48:00 AM

laki mn tk cemburu kn..nk2 kalo bini lawa...ehhehe

Thursday, January 27, 2011 11:04:00 AM

jgn jadi mcm rita rudaini sudah! abis semua nak dicanang 1 malaysia! ceh..aku pulak overdos, miahahaha! :)

Thursday, January 27, 2011 11:13:00 AM

itulah dah lah cantik mau tak ..laki nya cemburu

kita yg tak cantik ni pun laki kdg jeles..ekekekkeke

Thursday, January 27, 2011 11:34:00 AM

eh ehhh.... bkn zaquan tuh milik akak ker???? muaaahhhaaaa.....

Thursday, January 27, 2011 11:50:00 AM

@SyaNa
perghh..ingat kita apa nak kurung2...bukan salah kita kalu kita cantik...hahaha...

Thursday, January 27, 2011 11:50:00 AM

@mama tisya
tulah kak...saya pun cemburu kalu somi saya ensem cam zaquan tu...hahaha...

Thursday, January 27, 2011 11:51:00 AM

@Ieda Al-Habsyi
sah ko overdos ni dik da...hahaha

Thursday, January 27, 2011 11:52:00 AM

@atty's
kan akak kan..somi mana tak sayang isteri kak...kecoli somi yang gila isim...hahaha...

Thursday, January 27, 2011 11:52:00 AM

@Zue AnnaLeeya
hahha...takde takde...saya yang cop dulu...

Thursday, January 27, 2011 2:28:00 PM

klu dah tau cemburu tak yah la berlakon... cari la keje lain... habis cite...

berjanji nak lahirkan zuriat... moga di izinkan Tuhan...

Post a Comment