Saturday, January 22, 2011

Tak Hadir Nikah, Rita Rudaini Kurang Sihat-Kata Aidil Zafuan


salam semua...sana sini dok up citer sal pernikahan kembar tersohor ZA...tapi aku saje nak up sal kembar dia lagi sorang tu...AZ tu...yelah, dah namanya kembar, dah masing2 fofular tu yang menjadi perhatian...tapi si Zaquan Adha ni  lagilah jadi perhatian...sure perkahwinan dia gilang gemilang, tidak macam kembarnya dulu...pepun aku doakan moga ikatan perkahwinan diorang berdua kekal hingga ke ujung nyawa...ingat...
SEDANGKAN LIDAH, LAGI TERGIGIT, INIKAN PULA SUAMI ISTERI...

hurmm...kalu dah namanya surat khabar, citer orang lain pun akan dapat tempias...rita rudaini tak dapat datang pun jadi isu..biarlah dia, maybe dia ada sebab tersendiri...dan jugak doakan agar rumahtangga Aidil Zafuan dan Rita berkekalan hingga ke ujung nyawa...tetambah dengan kehadiran cahaya mata kedua mereka nanti...katanya Rita tak dapat datang sebab kurang sehat...alasan yang bleh diterima pakai la, memandangkan Rita sekarang sedang mengandung 5 bulan kan...

berita dipetik dari SINI

ALOR SETAR: Aidil Zafuan Abdul Radzak, suami aktres Rita Rudaini Mokhtar memberitahu isterinya tidak dapat hadir ke majlis pernikahan Zaquan Adha dengan pelakon Ayu Raudhah, Jumaat, kerana tidak sihat.

Aidil berkata, Rita sekarang sedang mengandung lima bulan menyebabkan keadaan kesihatannya sering terganggu.

"Saya ada mengajak isteri datang ke majlis ini tetapi Rita tidak sihat. Jadi, dia tidak dapat datang bersama dengan saya dan berada di Kuala Lumpur.

"Insya Allah, dia akan turut serta dalam majlis resepsi di sebelah pihak lelaki di Seremban, Negeri Sembilan pada 30 Januari ini," kata Aidil kepada pemberita selepas majlis akad nikah kembarnya Zaquan Adha di sini, Jumaat.

Zaquan diijabkabulkan dengan aktres Ayu Raudhah pada Jumaat diMasjid Sultanah Bahiyah.

"Saya tumpang gembira dengan majlis perkahwinan Zaquan dan semoga diamenjadi seorang suami yang bertanggungjawab.

"Selepas ini tanggungjawabnya lebih besar dan berharap agar dia menjaga keluarganya dengan baik," ujarnya Aidil lagi.

^___^

adik aidil, akak harap pesanan tu pun hang pegang ketat2...jaga rumahtangga ye...jangan biarkan gosip liar meruntuhkan rumahtangga hang...walau apa pun dugaan yang melanda, hang kena fikir isteri dan anak2...gi mana susahnya hangpa berdua nak bersama...ingat tu...jangan pandai dok pesan kat diri hang satu lagi...hehehe...

so buat Zaquan Adha & Ayu Raudhah...semoga berbahagia buat selamanya...sama cantik sama padan...untunglah ko zaquan ek...dapat bini cung melecung....hehehe...

berita penuh di SINI

notadijariku: harap2 ayu dan rita tak tertukar mana satu suami sendiri..eh sure derang berdua ada perbezaan kan...hanya rita dan ayu jek yang tau...hehehe...PEACE...

8 comments

Saturday, January 22, 2011 11:39:00 AM

ayu raudhah panggil nama zaquan, yg menoleh tu lah laki dia..hehe..

Saturday, January 22, 2011 11:48:00 AM

kwn akak dlu ada kawin ngan kembar gk nasibaik tk tertukar...hehehehe

hrp2 mertua tk bandingkn menantu rita & ayu raudah

Saturday, January 22, 2011 11:54:00 AM

bestnya tengok orang kawen!!heheheee

Saturday, January 22, 2011 12:07:00 PM

wah
beshnyew kawen...


untung kembaq tue!
dua2 dapat yg chanteq..
tp yg si kembaq pun hensem..
untung bini depa..

Saturday, January 22, 2011 2:06:00 PM

melepas.arrrggh

Saturday, January 22, 2011 3:02:00 PM

ayu raudah dah kawen???
TIDAK!!!

Saturday, January 22, 2011 3:11:00 PM

tahniah...
kalo dah jodoh.. x kemana..

Saturday, January 22, 2011 3:54:00 PM

Jangan tertukar sudahlah kan.Heheheh

Dana 1MDB : Q & A

Post a Comment