Friday, January 14, 2011

Takde Entry Menarik Malam Ni...Hanya Omongan Kosong Dari Jemari Tuan Blog Kedaung


hurmm...betul2 takde apa ni...sebab nak tido awal...sok nak bangun awal...nak p kota damansara sana...adik kandung bergelar kakcik nak konvo diploma in nursing....

mak pun datang sok ngan apak dan ngan tunang adik...
katanya datang balik hari jek...
takpelah, at least bleh jumpa ngan mak...
dah lama tak jumpa mak...
last ritu masa balik raya haji kut...lama kan...
ye ar, dok jauh ni (ceh jauh la sangat....2 jam jek pung perjalanan) nak balik selalu bukannya senang...
tol lagi...minyak pun naik rege...seme kena fikir tu...

tuk awal tahun ni, balik penang dulu...kampung kat penang tu pun balik dalam setahun leh dikira ar...
adalah dalam 2 kali setahun...bukan 2 kali sebulan...hahaha...
aler balek selalu pun bukannya ada sape...mertua sah2 memang takde...
balik pun nengok kubur mertua jek...

^_____^

so aku plan sendiri ni...sok pas abis konvo adik ingat nak ajak hubby singgah ikea...dah lama tak p sana...adalah dalam 2-3 tahun...dahsyat kan...
ye ar, nak p selalu pun wat per...takkan tiap minggu nak beli barang...
ekekeke...
eh oklah, nak berhenti sekarang...jaga diri hiasi peribadi...
cau cen dollll....

4 comments

Friday, January 14, 2011 9:21:00 PM

Laa, ingat single mingle ag. Hehe~ gudnite akak...

Friday, January 14, 2011 9:47:00 PM

ikea? best best..selalu pasang impian nak pisa sana sbb suka tgk design dapur contoh

Friday, January 14, 2011 10:13:00 PM

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”


ikea banyak barang reka bentuk moden ringkas tapi pelik2 tau

Friday, January 14, 2011 11:09:00 PM

salam ziarah dari fifiey ye sis..
may Allah blessed u and family:)

Post a Comment