Monday, January 24, 2011

Tangan Yang Memberi Lebih Baik Dari Yang Menerima...



capt itu: zan, ada kat mana???
aku: kat opis capt
capt itu: turun OSC, saya ada bawa nasi lemak dan FM tuk kamu
aku: baik, sekarang jugak
tetttt...perbualan telefon tersebut telah dirakam...☺
^__^

alkisahnya, pagi tadi, dapat panggilan telefon dari seorang capt itu...(nama dirahsiakan) la...bahye...hehehe...dan dia suh aku turun ke OSC, amik barang yang dimaksudkan di atas...aku apa lagi, laju jek turun p bawah...hahaha...pantang la kalu ada orang nak beri² ni...kan pepatah dok kata, tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima...kan kan...mekasih capt...jasamu dikenang...jasa senapang patah...eh tetiba jek...

dan barang yang dimaksukan adalah seperti dibawah...apa lagi FM la...aku kan pengumpul tegar menda² gini...dan saper tak suka kalu dapat barang free...hahaha...
nengok, ada FM dari HK dan vietnam...paling best ada dari MAS...banyak giler dia kasi...siap kata kat aku lagi..." jangan tak tau, MAS skang dah ada pelekat cam FM tu...hehehe...sinyum jelah aku ni...
dan hati berbuka riang...lalala...

dan dah selamat aku semadikan kesemuanya di sana...ni sebahagian jek...kat umah pung ada...hehehe

skang tengah tunggu ada 2-3 orang lagi yang janji nak kasi FM kat aku...capt. tutttt...bila nak datang sini???jangan lupa bawa FM saya tu ek...mekasih...mekasih...hehehe....

notadijariku: yang MAS tu ada lebih, korang nak???amiklah...aku lekat kat situ jek...hehehe...

18 comments

Monday, January 24, 2011 11:48:00 AM

bestnye dpt nasi lemak + FM..rezeki

Monday, January 24, 2011 11:52:00 AM

FM aku ada xtra , tau nak tak mana, nk ke.? cuba bg add.. kalu minat..

Monday, January 24, 2011 12:00:00 PM

waa..penuh!!! comei jer!!!

teringat kata2 dlm citer ayoub...
" tangan y memberi akan kekal mewangi seumur hidup"

Monday, January 24, 2011 12:04:00 PM

rezki2 dpt FM...best ko ye

Monday, January 24, 2011 12:05:00 PM

FM akak pun suka kumpul, tambah2 kalo dari oversea, kenangan jauh le katakan

Monday, January 24, 2011 12:05:00 PM

FM !
bnak jugak .. amboi2 ada lebey2 lagi heheh

Monday, January 24, 2011 12:11:00 PM

@mama tisya
beh kak, jemput makan...lapo ni...hahaha...

@Lizzie Yasmin
kecik tapak tangan...stadium putra saya tadahkan...lalala...

@LYAfrina
tu baru sebahagian tu...ada lagi...

@zura@iwan
best la jugak...ko nak jugak ke???aku kasi ni...

@MAMASYAZA
kalu akak ada lebih, kasi saya ek...mekasih...hahaha...

@ieda
wah, jom kak kita tukar2 nak???

Monday, January 24, 2011 12:14:00 PM

kurangkan mkn nasi lemak.. baik bg kt bos dlm bilik tu..hahahaha

bg la FM 1 kak..

*nmpk je border bujur tu

Monday, January 24, 2011 12:16:00 PM

hehe...eT nyer FM meriah kat umah...kt opis xmeriah sgt...

Monday, January 24, 2011 12:24:00 PM

Best kan kejer ngan pilot2 ni..boleh dapat hadiah oversea lagi..Bertuah ko izan..

Monday, January 24, 2011 12:29:00 PM

FM ni ape? arrrgh

Monday, January 24, 2011 12:33:00 PM

ayoyoyoy jelesnya ku melihat FM cik mot yg ertimbun itu. bertambah jeles melihat kapal terbag MAS tu.. arrr nak jugak.. tetete ;p

Monday, January 24, 2011 12:42:00 PM

wooooo gile byk FM ko
kagum2

Monday, January 24, 2011 12:44:00 PM

manyakkkkk nyer....

jeles!!
sbb ena punyer ciput jek.. ekekeke..
syoknya kan manyak yg suka kasi kat izan.. dari obersea pulak..

Monday, January 24, 2011 1:12:00 PM

byk gilaaa...pengumpul tegar nie...
kfieza punya elehh ciput jee nak dibanding kan dgn izan...

tkde sapa nk kasi..kna beli seniri..dh elok nk penuh satu pintu esbox budak2 tu pulak buat main abis ilang satu..satu..

Monday, January 24, 2011 2:42:00 PM

geli aku tgk peti besi ko tuh ... haha
byk benor

Monday, January 24, 2011 6:12:00 PM

owh sungguh ku jeles..kalu ada lebih kak izan pass la kt sy...hehe

Tuesday, January 25, 2011 8:46:00 AM

nak nak nak.... syok nye dpt FM..

Post a Comment