Monday, January 3, 2011

Tiada Informasi...Hanya Monolog Sendiri


aku memandang sekilas jam di tangan...arghh...baru jam 2:30 petang...masih ada beberapa jam lagi harus aku tempuhi...sesekali kedengaran bunyian ITU datang lagi dari bilik boss....tak lama kemudian diam...
aku hanya bersikap seperti biasa...seperti tiada apa yang berlaku, malah aku sudah biasa dengan bunyian ITU...hehehe..

taipan masih diteruskan...memikirkan bait² kata yang hendak aku tuliskan...entah...tiba² BLANK disitu...dan tak semena aku mengelamun...mimpi malam tadi masih segar dalam ingatan...eh apa khabarkah dia...sehatkah dia...satu demi satu persoalan keluar dari mulutku...
"zan...lamunan aku terhenti sementelaah bila namaku dipanggil..."ye capt..jawabku acuh tak acuh...ko buat apa tu...sambungnya lagi...mengelamun...laju jek aku jawab...hahaha...ishh ko ni...ok, petang ni saya nak ke kalibrasi ye...aku hanya memandang muka bos dengan satu anggukan...tanda mengiyakan apa yang dikatakan....

ke subang lagi??maknanya makin boringlah aku petang² begini...arghhh...tensi disitu...
setelah mendapat perkhabaran itu, aku terus menaip entry ini dengan harapan ada sesuatu yang akan aku coretkan...namun hampa...telefon yang berdering tidak ku endahkan..L.A.N.T.A.K...no mood to work rite now...dan deringan tadi berhenti...menyelinap pula rasa kasihan pada pemanggil...mungkin ada perkara yang urgent hendak diutarakan...biasalah hari isnin kan...macam-macam hal...

jari jemari terus laju menaip...menafsir segala apa yang difikirkan oleh otak...sesekali tertekan back space...arghh kesalahan ejaan disitu...itulah bila menaip lupa diri...laju sangat...hehehe...eh apa aku nak taip ni...tadi rasa banyak perkara yang aku nak citer...tiba² jadi blank plak...arghhh...mencik mencik mencik...ni seme gara² telefon yang tiba² berdering semula...demmm....

nak tak nak kena la angkat jugak...hello, kata ku agak lesu...bersikap acuh tak acuh satu amalan yang kurang baik ye kengkawan...no answer...cehh...dia dah letak...rugi jek aku angkat...baik aku teruskan menaip tanpa hala tuju ini...tetiba blank...arghh...sampai sini jelah...

notadijariku: aku bosan sebenarnya...BOSANNNNN

13 comments

Monday, January 03, 2011 2:50:00 PM

nk bgtau bosan pun leh jd entry ...terer la ko kak ....dasat

Monday, January 03, 2011 2:57:00 PM

@eima
hahaha....entry bosan la eima weii...

Monday, January 03, 2011 3:17:00 PM

adei.... jom kita layan bosan sama nak...

Monday, January 03, 2011 3:19:00 PM

macam baca cerpen lak tadi..hehe..bosan plak..huhu..

Monday, January 03, 2011 3:21:00 PM

gigih kau kakk

bosan pun wat entry

Monday, January 03, 2011 3:27:00 PM

n3 bosan yg menarik.hehehe. nie pun bosan giler gak. dari tadi dok buka tutup firefox.lambatnya nak balik...

Monday, January 03, 2011 3:34:00 PM

perghhh...ayat mmg leh wat novel la :p

Monday, January 03, 2011 3:40:00 PM

jgn bosan2!

Monday, January 03, 2011 4:16:00 PM

bosan ke bosang kak? eheheheh

Monday, January 03, 2011 4:22:00 PM

fuyohhhh...
oleh wak skrip ni

Monday, January 03, 2011 4:23:00 PM

baru la akak tau... bosan punya entry pun bole jadi panjang ek...

Monday, January 03, 2011 5:09:00 PM

entry pasal bosan.. tapi pandai lak buat olah jadi tak bosan.. dasattt

Monday, January 03, 2011 7:58:00 PM

dramatic btl ayat akk.hek3

Post a Comment