Monday, January 10, 2011

Tolong Ingatkan Aku!!!


huhuhu...tak abis2 lagi ke dok citer sal AJL???eh aku tanya ni, bukan aku nak citer sal ana rafali lagi...hehehe....sian ana, tak sudah2 kena hentam sana sini...beselah kan, bak kata  pepatah melayu, rumah dah siap...tapi pahat masih berbunyi...tak pek nak nolong....weeee.....

ari ni mud keje aku kelaut...dalam hati takde taman...paler dok mikir sal anak bujang...nak wat keje pun terganggu....arghh...mainan perasaan betul...ekseli, irfan dah sehat dari demam...cuma pepagi tadi, dia cam cirit birit gak ar...bis baju keje hubby...sebab pagi tadi hubby yang dukung dak irfan turun bawah...
hurmm...ini budak hari2 nak naik motor...takmo dah naik kete ngan ibu...
takpelah, layan jek...petang tadi amik, merah mata dak irfan...sebab selesema gak...idung berair jugak...
petang tadi, masa nak pakaikan pampers kat irfan, baru perasan yang bontot dia melecek....haiyaa...
ni sure cekgu dia lambat basuh bontot bila dia berak...
kata dia berak cair kan...adehh...macam2 hal...

sok tak tau ar camner, mau pigi keje ke dak...aku cukup riso la kalu nak tinggalkan anak kat pengasuh dalam kondisi cam gini...takmo ar susahkan orang...kalu susahkan somi sendiri itu aku setuju...

eh tapi sok aku tak leh cuti...bos kata dia nak terbang ke danga bay sok...behnya kalu dapat ikut dia...dah lama tak naik helikopter ni..harap2 masa karnival WOW putrajaya tahun ni dapat ar naik lagi...hehehe...sib baik ada kabel baik punya kan...ye ar, mana aku mampu nak naik heli dengan bayaran RM110 tuk penerbangan hanya selama 10 minit...owhh...aku sungguh2 tak mampu ok...

so korang, tolong ingatkan aku sok hari selasa ok...ada pasar malam...hahaha...:p
tak pun ingatkan jelah aku apa sahaja...mana tau aku terlupa...aku kan remaja pencen...lalala...

notadijariku: entry aku malam ni agak ke LAUT matiiiiii....hahaha...

4 comments

Monday, January 10, 2011 8:52:00 PM

ni nak ingatkan akak, sok jgn lupe belanja ieda bekpes tau, hahaha :)

Monday, January 10, 2011 9:05:00 PM

@Ieda Al-Habsyi
ok set...sok jumpa kat tempat biasa ek...hehehe

Monday, January 10, 2011 9:34:00 PM

mana aci cam nie. saya saper nak belanja esok?

Monday, January 10, 2011 10:07:00 PM

tlg ingatkan aku tdo awl mlmni cz smlm dh penat tahan mata tgk ajl 25..hehehe

Post a Comment