Thursday, January 27, 2011

Usah Dipaksa...Biarkan Ia Datang...Dan Sampai Masa...Ianya Akan Pergi...Dah Dinamakan Mood Kan...


salam semua...selamat pagi...
dah makan...kalu belum sila makan sekarang jom...

hurmm...arghhh...rini mud tak berapa stabil nak berblog...
tetambah mud pun kurang stabil ari ni...
tapi adatlah kan hidup sebagai blogger ni...
kadang rajin, kadang malas...kadang punya masa...kadang kesuntukan masa...

tapi yang pastinya...usah dipaksa...biarkan ia datang...
dan bila mood itu datang...kerajinan untuk bercerita tidak dapat disekat lagi...

entry pendek ari ni...tuan blog kedaung kurang sehat...mud tak stabil...
happy blogging semua...daaa...

notadijariku: esok adalah harinya...5 tahun sudah...hurmm...

11 comments

Thursday, January 27, 2011 7:54:00 AM

salam izan..

morning.. :D

camtu la kan.. ena ni memg tak tentu la skrg ni..

Thursday, January 27, 2011 7:58:00 AM

ku menanti hari esok yg penuh bersejarah.. dah setengah dekad tu ;)

Thursday, January 27, 2011 8:26:00 AM

slmt pg kak izan..semog amood akak bertambah baik menjelang tengahri dan petang dan malam hehe...

izan dh tgk yg forum akak suruh tgk tu,tp tak faham hehehe

Thursday, January 27, 2011 8:30:00 AM

betul3x..setuju~

esok anniversary ke..:)

Thursday, January 27, 2011 8:52:00 AM

be happy too..jgn sedih2 meyh...heee :D

Thursday, January 27, 2011 8:56:00 AM

kurang sehat?...demam kah kak...musim skrang ni...mamam obat tauuuu...moga mood kembali hoccay!~

Thursday, January 27, 2011 9:14:00 AM

eh..cam tak caya je novelis tulis pendek je...hahahaha

esok aniversari yer... happy advance anibersari yer...semoga kekal selamanya..amin!

Thursday, January 27, 2011 9:23:00 AM

Mood ko tak stabil sbb esok Annibersary yer...hehehehe...

Happy 5th Anniversary in advance ^_^

Thursday, January 27, 2011 9:30:00 AM

klu time ade mood mesti nakbw aje....bila tak ade nak bukak blogpun malas

Thursday, January 27, 2011 9:48:00 AM

salam cikMot, Saya singgah jap & follow..fad007

Thursday, January 27, 2011 9:50:00 AM

biasa la tu...mood ni tak menentu..layan jela mood yg dtg tu..

Post a Comment