Monday, February 14, 2011

Aku Lupa!!!


adehh...aku dah lupa nak taip apa ni...tadi rasa cam ada menda aku nak citer kat hangpa semua...tapi skang aku lupa...aku lupa....sah dah kena penyakit berjangkit dari dak nazmi raja lawak ni...

so dek kerana aku dah lupa...nanti bila aku dah ingat aku cite kat neks entry la...

mencik tul bila  penyakit lupa ni menyerang kembali....arghh....nyah kau dari sini...parasit!!!

notadijariku: tapi sib baik aku masih ingat aku saper..tu aku tak lupa la...haihhh.....

4 comments

Monday, February 14, 2011 12:36:00 PM

ape da...hahhaa

Monday, February 14, 2011 1:54:00 PM

camane ley lupe neh... adoyaii...

Monday, February 14, 2011 3:45:00 PM

lupa ke tak dak ideas nk nulis nih ...aahhh alasang

Monday, February 14, 2011 4:33:00 PM

alamak..sya lupa ah dah kawin ke belum? hmm...tetete

biasalah lah tu..sya pun selalu jugak terlupa ni. lebih2 lagi soal meletak barang. selalu lupa kat mana letak sebelum ni

Post a Comment