Friday, February 11, 2011

Gambar Dah Ada...Dah Leh Bikin Passport Dah Ni...


ha, dah ada passport, baru leh p obersea kan...kan...perghh...verangan jek lebih ni...
alkisahnya ari ahad lepas...ni citer sebelum cuti ni....aku lupa aku lupa nak citer kat sini...p jejalan kat jj...cehh jejalan tu...sebenarnya kuar dengan satu tujuan, nak amik gambar passport tu MEREKA berdua...bukan tuk wat passport nak p oversea pung...tapi tuk gambar kelas derang...

nilah hasilnya...susah tul nak amik gambar derang ni tau...ni pun baper kali tah apaknya snap masa kat kedai gambar tu...dan ni kira yang terbaik la hasil dari snapan tersebut...

lepas ni kalu tul2 nak wat pasepot, kena tunggu dak ni beso sikit la...skang susah benar weii...hehehe...

notadijariku: oklah tu...sedapkan hati sendiri...hahaha....

9 comments

Friday, February 11, 2011 11:48:00 AM

tomeyneye diorg!

Friday, February 11, 2011 11:51:00 AM

tak g obersi pon takpe, simpan jd kenang tu comel tu :)
PAYAHNYA BERGAMBAR BERSAMA

Friday, February 11, 2011 11:58:00 AM

ehehhe.. ler..tu ape kes..sowang pandang tepi..sowang pandang bawah ni..
tak valid nih.. tak valid...ekekeke..
akak pon buat gak haritu..cikgu skolah mintak terus buat utk dedua skali

Friday, February 11, 2011 12:57:00 PM

Ok lah tu...comeeelll jer...

Salam kenal...

Friday, February 11, 2011 1:37:00 PM

oh... skolah anak akak... cikgu dia yg settle kan gambar kelas nih...
hihihi... biarla...

Friday, February 11, 2011 1:58:00 PM

hahaha..walaupun tak pandang kamera..tapi tetap comey!!!

Friday, February 11, 2011 2:03:00 PM

hehe...Insyaallah...moga ada rezki, nak wat paspod dh bleh tu..hehe..

Friday, February 11, 2011 2:27:00 PM

betul tue angah masa nak ambil gambar gegurl dulu buat pasport pun susah gak...

Friday, February 11, 2011 2:54:00 PM

heheh.dak2 kecik memang payah nk bergambo..

Post a Comment