Wednesday, February 2, 2011

Hasratnya Untuk Memetik Stoberi Dengan Tangan Sendiri Akhirnya Tercapai Jua


petang semalam bawa jugak la anak dara p stoberi farm...sebab beria rekues nak petik stoberi...
dari hari tu lagi dia rekues...dah alang2 p sini, so permintaan si anak ditunaikan jualah...
maaf, aku lupa nama ladang stoberi ni...yang aku tau tepi jalan, atas sikit dari brinchang...tapi sebelum sampai kea farm lagi...hehehe....

so layan jelah gambar yang ada ni ha...

si kakak yang teruja nengok banyaknya stoberi...sampai pening tak tau nak petik yang mana satu...

abi yang muncit...adik yang momok..padan dah mereka berdua ni kan...hahaha... 

hasil kutipan...500 gram RM20...tu kira tiket tuk masuk 2 orang dewasa jugak la... 

kutip dan kutip lagi... 

kakak sibuk dok kutip, adik layan makan sebiji dua... 

mencari2 buah stoberi yang sesuai tuk dipetik... 

petik kak, jangan tak petik...hehehe...tapi naper series nampak... 

manakala si ibu pura2 dok melayan si anak...cehh... 

kelihatan 3 beranak sibuk sana sini... 

aku...bujang...dan dara... 

stoberi yang masuk ranum... 

ni last ni.... 

huhuhu....ada jugak gambar kami berempat...
mekasih diucapkan pada macha yang sudi mengambilnya setelah dipaksa oleh aku...hahaha...

ok tu kisah sal petik stoberi...dan ari ni perjalanan diteruskan ke kea farm kut...pastu nak cari souvenir sikit...lepas tu terus gerak balik penang ikut simpang pulai...
yang bekerja hari ni, selamat bekerja ye...daaa...

tunggu aku bersiaran dari penang plak...banyak tempat nak p nanti...huhuhu...

15 comments

Wednesday, February 02, 2011 8:35:00 AM

best la petik sendiri buah strawberry...nanti leh la wt dessert terbaeekk dr ladang mcm akak wt tu ltk strawberry byk2

Wednesday, February 02, 2011 8:44:00 AM

wah bestnya kakak kutip stoberi... mkn stoberi yg fresh2 gini mmg sedapnya....

Wednesday, February 02, 2011 9:16:00 AM

wahhh ada gamba byk la kat sini hehee....

best je ldg yg mana satu ni...kami pi aritu sempit bersesak...tk best..!

Wednesday, February 02, 2011 9:25:00 AM

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´


sila2

http://eityzaty.blogspot.com/2011/02/taman-asuhan-untuk-si-suami.html

Wednesday, February 02, 2011 10:15:00 AM

wahhhh ke Cameron higland ya..

ada umur jumpa esok lusa ok..:)

Wednesday, February 02, 2011 10:35:00 AM

weh..kirim beli stroberi? aku dah lama nak makan ni

Wednesday, February 02, 2011 10:43:00 AM

terliur tgk strawberi tu, akak penggemar strawberi. sedapnye

Wednesday, February 02, 2011 10:48:00 AM

bestnyerrrr!!!

kalo petik terus ngap dlm mulut lg best kan.. sbb fresh!

Wednesday, February 02, 2011 2:05:00 PM

sonok si kakak dapat petik stoberi yer..

Wednesday, February 02, 2011 2:53:00 PM

izan, nak tanya leh x? ari tu kan dlm blog izan nih, ade ganbar izan ngah preg(mr. hero hehe) kat satu taska pegang bby.. kat maner erk taska tu.. hehe.. bgs tak taska tu.. hehe

Wednesday, February 02, 2011 3:00:00 PM

izan, nak tanya la kat ner yerk taska yg nampak cm best tu.. one of your pic in ur blog.. hehe.. alah, waktu yg ko preg 4 the second time.. alah yg gambar 4 mak dara kat taska tu.. hehe..pusing la cr pengasuh / taska..

Wednesday, February 02, 2011 4:25:00 PM

alamakkkk..

ena ngidam nak stoberi tu izan.. nak jugak nak jugak.. hahahhaha..

bila la kami plak nak ke sana petik buah stoberi lg.. sob3x..

Wednesday, February 02, 2011 4:26:00 PM

behnyerrrr..

bak mai seketuiii!!
ngidam ni.. ngeee

Wednesday, February 02, 2011 6:49:00 PM

sedap tu makan strawberry petik sndr..huhu
hulur2 la sikit kat blogger2 lain..hehe

Wednesday, February 02, 2011 9:41:00 PM

salam semua...kalu korang nak, amiklah dalam peti tu...ada banyak ni...

haaa, baru aku ingat...aku p KOK LIM STRAWBERY...

Post a Comment