Tuesday, February 22, 2011

Malam Ni Tak Indah Macam Biasa...


aku perasan la, dah dua tiga hari aku tak update pada waktu malam....sebabnya aku sakit kepala...ni kes migrain la ni...so lepas jek solat maghrib aku terus masuk tido...isyak plak kekadang aku terjaga malam wat susu anak sesambil tu solat isyak balik...teruk kan...tapi tulah, latelya memang rasa denyut² paler ni...rasa nak berehat jek...tak payah p keje seme...dok jek rehat kat umah ala² puteri raja yang sedang beradu...tapi bleh ke...aku rasa kalu dok rumah lagi banyak kejaan yang nak buat...bistu camner???arghh...

so, dek kerana dua tiga malam ni kalu korang perasan la jugak, takde entry aku kan pada waktu malam...tu kebun kat fb pun lama tak dituai hasilnya...silap hari bulan seme dah whitered...bistu camner...dah kurang sehat takkan tegar nak paksa diri semata nak jadi blogger tegar...arghh...dah lama aku tak tegar...ada pun entry aku ni sekadar nak luahkan pe yang aku rasa dan kongsi bersama ngan korang...

dan, entry malam ni adalah auto published jelah...tatkala entry ni kuar, aku dah p belayar ke korea kut...hehehe...dan esok la baru aku bleh jenguk...niweii, thanks pada yang sudi bertandang ek...jangan korang bosan lak...hehehe...

notadijariku: mata hati, lama tak nampak, sibuk sangat ek...

5 comments

Tuesday, February 22, 2011 9:02:00 PM

ahaha.. cik mot dah balik korea lom?hehe
lme x singgah sini..penat kerja..huhu

Tuesday, February 22, 2011 10:29:00 PM

jaOh die merantau smpai ke korea nuh..

Wednesday, February 23, 2011 8:28:00 AM

huhuhu..kalo megren mmg mcm tu...xde ati nk buat pape kannn

Wednesday, February 23, 2011 10:25:00 AM

Cik mot, klo ko nak hilangkan sakit kepala/migrain, ko beli buah pear ngan daun pegaga, pastu blend minum airnya. Hubby aku dulu slalu migrain, lepas minum air nih ada lah kurang sket.

Wednesday, February 23, 2011 3:32:00 PM

akak pun sekrg camtu, kepala asik berdenyut2, pejam mata je rasa nak pitam

Post a Comment