Friday, February 4, 2011

Mengkuang Dam


salam semua pembaca setia blog cikmot ni...
wahhh rasa cam dah lama sangat aku tak update blog...walhal sehari jek pung...hahaha...
semalam memang takde masa langsung nak mengadap blog...pepagi dah kuar ke pulau...destinasi yang dituju ke TELUK BAHANG...sebab hubby nak jumpa kawan dia...petangnya sambung plak melepak di food court Tesco Bukit Mertajam sebab jumpa seorang blogger yang dah kenal agak lama jugak la...skang baru dapat ketemu...hahaha...tu pun sib baik dia pulang ke kampung...kalu idak tah bila la nak jumpa kan...saper blogger itu nantilah aku citer kemudian...skang citer lain dulu...banyak menda nak citer bersama ni...

ok, sebelum aku senyap ritu, entry last aku, aku citer sal p tasik mengkuang kan...atau mengkuang dam..
p sana pun aku tak bergambar sebab sakit telinga...skang pun masih sakit telinga ni..kuar cecair cam air nanah plak..aneh tul...tapi takdelah sakit cam memula kena tu...cuma rasa dengung dan bila cakap cam sengau..antara dengar atau tidak dah ni...huwaa...nak p klinik kebanyakannya tutup sebab cuti raya cina ni kan...sok2 la...

so meh kita layan gambar yang ada ni ha...
nilah tasik yang aku maksudkan...ramai gak yang datang lepak, jogging, bagi ikan makan seme...

permandangan tasik lagi... 

dua beradik yang sedang menikmati keindahan tasik... 

percubaan melompat oleh si kakak... 

bukan takat kakak...bapak si kakak pun nak lompat sekali...hahaha.. 

dan last gambar si kakak ni ha... 

tak banyak gambar pun yang aku snap...nantilah p singgah lain...ritu kan p sebab mud tak berapa nak baik...so mud nak tangkap gambar sendiri pun tak mari...hahaha...

ok tu jek citer  dari tuan blog kedaung sebagai pengubat rindu buat semua...
jumpa lagi di lain episod...selamat bercuti semua...daaa....

10 comments

Friday, February 04, 2011 10:38:00 AM

lawa la rambut kakak sekarang

Friday, February 04, 2011 10:48:00 AM

@.::Lynn::.
aikss???aku rasa entry ni aku citer sal tasik mengkuang...bukan sal rambut...aneh tul...hahaha

Friday, February 04, 2011 11:09:00 AM

mengkuang Dam kt BM kan? lama x p sn..:)

Friday, February 04, 2011 11:22:00 AM

@Gieyana
haah kat BM...jom la gie...leh jimba2 kat sana...hahaha

Friday, February 04, 2011 1:32:00 PM

bestnyerrr..

lompat jangan tak lompat.. weee!!

Friday, February 04, 2011 1:56:00 PM

Salam...
Laa, ingatkan main dam atas daun mengkuang tadi..
Rupanya nama tempat.hahaha, aku tertipu...


Teratak Usang

Friday, February 04, 2011 2:24:00 PM

Waaahhh...dulu masa belajar kat uitm penang, selalu lepak n jog kat mengkuang dam....sukeeee.....

Friday, February 04, 2011 3:07:00 PM

hahahaha,gamba loncat2 yg bapaknye xbaper tinggi loncat ;p

Friday, February 04, 2011 3:52:00 PM

patutla takde gambar cikMot, kalau pergi bercuti rugi kalau mogok. hahaaa.

Saturday, February 05, 2011 9:49:00 PM

hehehehe sape la ko jumpe tu kan kekeke
suke btol aku tgk gambo lompat tu

Post a Comment