Friday, February 18, 2011

Oh La La...


sambung citer sal pagi tadi...so dalam kebosanan berada dalam jammed tadi, aku memang la dengar hot fm...derang invite kumpulan KRU ke studio...waaahhh...memori daun pisang tul...hot fm siap putar lagu lelama KRU tu...terus teringat zaman kanak² membesar dengan lagu KRU dulu...aku paling suka lagu...
Oh! La La
Awas
Mengerti
Apa Saja
Di Dalam Dilema
Jangan Lafazkan

best kan lagu derang dedulu...yelah, dulu kan derang kira cam kumpulan trio yang ensem dan jadi kegilaan ramai...eh tidak termasuk aku tau...aku minat kat kumpulan lain...hahaha....dulu memasing anak bujang remaja..skang seme dah jadi somi orang...eh kecuali sorang tuuu...sok² adalah kut penggantinya kan...hehehe....

citer sal KRU ni, teringat citer nana yang dia jumpa si Yusry tu...hehehe...eh oklah, aku ngantuk...sakit kepala...rasa nak berehat jap...lagipun bosan gilak ni...sian aku kan...asyik bosan jek...owhh boss...balik la cepat....huwaaaa.....

13 comments

Friday, February 18, 2011 10:43:00 AM

akak...bagusnya mintak bos balik cepat2 hehe

Friday, February 18, 2011 10:44:00 AM

akak tak pernah merasa jem nak g kerja sb tak penah keja kat bandar besar...la ni lagi best..jalan kaki 5 minit ja sampai..hehe
pasal nasi beriyani tu...kat SP ada satu tempat..sepinggan rm4.50 ja..punyalah banyak.

Friday, February 18, 2011 10:49:00 AM

kalo KRU aku suka NORMAN sbb besday dia sama dgn aku cuma dia tua 10 tahun dari aku..
ko suka sape?

Friday, February 18, 2011 10:50:00 AM

@.::Lynn::.
hahaha...aku suka yusry la...sebab dia duda...hahaha

Friday, February 18, 2011 10:56:00 AM

@cikmOt

eeiii kak ko gatal aku repot ngan WSU 9582 ?? ke terbalik ... konpius jap ...hahaha

Friday, February 18, 2011 10:57:00 AM

lagu2 KRU ni ms zaman sekolah2 dulu...zaman rap zaman hip hop tgh meletup dulu

Friday, February 18, 2011 11:06:00 AM

saya peminat edry..(boley x??)

Friday, February 18, 2011 11:12:00 AM

dulu aku berangan yusry tu bf aku
hahaa siap gunting gambar dia letak dlm frame :p

Friday, February 18, 2011 11:21:00 AM

minat gak KRU..sampai lancar dah seni kate lagu die (dulu la)..dulu org minat edry cos muke die cam bf org mase tu...hehehe..

Friday, February 18, 2011 12:22:00 PM

Kru???
Pergh..minat gila....

suka dengan lagu 2, jangan lafazkan tuh..

touching, meching....

Friday, February 18, 2011 1:40:00 PM

suka..suka... lagunya layan...


cik mot jom kita makannnnnnnn

Friday, February 18, 2011 2:08:00 PM

My hubby peminat fanatik KRU. Sanggup layan AF semata-mata ada Edry padahal pengutuk tegar AF tue

Sunday, February 20, 2011 12:51:00 PM

ahaks..harimau mati tinggal belang...bos cik mOt pegi tinggal die sorang...pantun ntah bape kerat..

Post a Comment