Tuesday, February 1, 2011

Rasa Sangat Gembira...Bila Mana Ada Yang Sudi Berkongsi Minat Dengan Kita Kan...Best...Best...


mestilah best kan...tetambah kalu orang dah tau yang kita suka dengan FM...pastu dikasinya adiah FM...lagi pulak FM itu dari oversea...wahh...menyengih sampai ke telinga la...ye ar, nak harapkan p beli sendiri, tah bila tah...pasepot pun tak de lagi ni...hehehe...

alkisahnya tadi pagi ada sorang 'posmen' kasi envelope kat aku...terkejut gak aku...eh envelope apa plak kan...tetiba baru teringat kat sesorang...wahh, bersorak gembira la aku...sebab aku mang saspek dalam envelope tu ada FM yang pernah aku kirimkan kat seorang driver bas udara yang kebetulan masa tu nak p LA...hahaha...aku kirim ngan air liur jek...sib baiklah deme tu sanggup melayan minat aku ni ha...hehehe...

ok ok...ni FM yang aku dapat...dalam envelope tu ada 2 FM dari LA...
yang dari Gold Coast tu dapat minggu lepas rasanya dari JFK...

dan antara kedua FM tu...aku tertarik dengan FM dibawah ni... 

sebab apa aku kata gitu...sebab ada 4 dalam 1...maksudnya ada 4 FM yang kecik seperti gambar dibawah...lum pernah aku dapat FM cam gini...giler suka hati ni...rasa berbunga jek skang...hahaha... 

so sesapa yang nak p oversea kalu, tolong belikan FM tuk aku bleh...aku kirim by air liur jek ni...hahaha...

notadijariku: saat ini, aku on da way ke puncak CH...doakan moga perjalanan pergi dan pulang selamat hendaknya...amin...

11 comments

Tuesday, February 01, 2011 8:45:00 AM

comel comel comel...
nama apa ekk spesis beruang atas boomerang tu?

Tuesday, February 01, 2011 9:05:00 AM

LYA BLH BG Y DR CHERATING J... SBB TU HOK PALING DKAT.. TP MSTI CIK MOT ADA DOH KAN???

XPE, NANTI KWN BALIK DR BANDUNG LYA KIRIM EYH,,, INSYALLAH

Tuesday, February 01, 2011 9:08:00 AM

jeles tgk FM gold coast tu...ada lagi tak bak sini satu..hehe

wehh mana aci senyap2 gi CH...huhu

Tuesday, February 01, 2011 9:16:00 AM

wah... cuti raya cina di puncak gunung...
kirim stoberi... ;p

Tuesday, February 01, 2011 9:57:00 AM

Wah, bestnya dpt FM dari oberC. Aku baru nak berjinak² kumpul FM lepas tgk ko nyer koleksi, tetiba dtg plak minat (^_^)

Tuesday, February 01, 2011 9:58:00 AM

Lupa plak, Selamat bercuti & berjimba² di CH. Smoga selamat pergi dan selamat pulang. Berhati² di jalan raya ^_^

Tuesday, February 01, 2011 10:20:00 AM

cantiknye FM yg special tu kak..

Tuesday, February 01, 2011 11:54:00 AM

nak jugak...lalala~

Tuesday, February 01, 2011 12:03:00 PM

nok se..

Tuesday, February 01, 2011 1:02:00 PM

arghh jeles2...

Wednesday, February 02, 2011 10:39:00 AM

wahh . .chumell nye FM yg akaq dpt uwh . .
*jeles*

Post a Comment