Wednesday, February 2, 2011

Salam Siaran Dari Guar Perahu, Bukit Mertajam, Pulau Pinang


salam semua...ada ke yang bekerja hari ni???ke ada yang dah bercuti??? ari ni aku bersiaran dari kampung halaman hubby...baru sampai dari CH jam 3 petang tadi...huhuhu...cam biasa, sepanjang jalan turun aku bantai tido jek...aku pening kepala...rasa nak muntah pun ada...hahaha...alasang kan...
sebenarnya aku malas nak drive...tu yang aku bantai tido tu...hahaha...

petang ni hubby ajak p mana tah...kata p tasik...tah aku pun tak tau tasik mana...selama aku balik sini, lum pernah lak p tasik tu...huhuhu...esok pagi si nana dan fiza ajak piknik kat bagan ajam...adehh...tengah mikir ni, nak masak apa la agaknya wei...dah la aku ni menumpang rumah adik ipar ni...so selalunya kalu balik sini, memang jarang la aku masak...tapi dah sok kata nak piknik, kenalah aku masak...huwa...siyes tak tau nak masak apa ni...ishh...

klah, ingat nak ajak hubby p tesco la skang...cari cari bahan apa nak masak sok...takkan nak piknik dengan tangan kosong jek kan...haihh...petang lak hubby ajak p teluk bahang plak...p umah kawan lama dia...layan jelah...baik kuar jalan dari dok terperap dalam umah jek kan...

klah, babai...nak gerak skang...daaa...

5 comments

Wednesday, February 02, 2011 5:26:00 PM

dh smpai penang dh yer! Wahh..siap smpat live update lg tue!hihihi

owhh nk ngedate bsok yer? nana da bgtau tp ku ckp x kenal Izan..rupanya ko yer!hihihi..so ai x dpt joint psl nk kena balik umah in law..kirim salam buat Fiza yer..n Nana juga..hrp2 mlm nie dpt jmpa Nana b4 balik kg..

Wednesday, February 02, 2011 6:47:00 PM

buat sandwich yg paling senang...

Wednesday, February 02, 2011 8:31:00 PM

@Gieyana
hahahaha...nama kampung...manalah hang nak kenal...lalala....

Wednesday, February 02, 2011 8:31:00 PM

@ieda
hahahaha...tapi rasa beli kat kedai la...lagi senang kan...huhuhu...

Thursday, February 03, 2011 11:10:00 AM

masak menu yg best2 tau

Post a Comment