Sunday, February 13, 2011

Saper Kaki Gosip???


adoi la...piahbecok tag aku ni...suh jawab satu soklan yang aku rasa agak mencabar la juga...
soklannya berbunyi...
Siapa yang lebih kaki gosip???

so malam ni aku layan tag dari piah la ek...takde kudrat nak citer menda lain....otak ni sarat memikirkan sesuatu yang tak dapat ditaksirkan dengan kata2...cehh...cam berat benor masalahnya kan..lalala....

so menjawab kepada tag yang diberi aku rasa baik golongan hawa atau adam, sama2 kaki gosip...tapi nowadays aku rasa  kaum hawa lagi suka bergosip...menda remeh pun leh jadi bahan gosip...kalu menda panas lagilah...TAPI kan, kalu kaum adam bergosip lagi dahsyat...cam tak percaya pun ada...hehehe...dahsyat dahsyat (baca ngan nada nazmi raja lawak tu..)hahaha...

oklah, aku admit, kadang aku suka gak bergosip ni..tapi nengok topik la...kalu topik yang aku memang tak suka nak amik tau, lantak la...korang gosip la sana...aku lebih suka menyendiri kat lam bilik opis aku tu...tu sebab aku jadi kera sumbang...kejadian di luar bilik kadang aku banyak ketinggalan....tapi  hal2 bos tu aku tau la...hahaha...saper tak suka bergosip kan...kan...

eh oklah, aku cam tak menjawab kehendak soklan dah ni...otak semakin tepu dah ni weiii...

notadijariku: nampaknya esok aku kena CUTI lagi la gamaknya...hurmm....

4 comments

Sunday, February 13, 2011 8:29:00 PM

suka gosip dgn en hubby jer.. rasanya tu je kawan yg blh di percayai

Sunday, February 13, 2011 9:29:00 PM

errr!
MEMG HAWA PUN
HAKHAK!

Sunday, February 13, 2011 9:53:00 PM

gosip ex?? suka dengar jer. kadang2 bila dok ngn org lain, dgr citer lain plak walaupun menda yg diceritakan tu sama jer. payah jadinyer nak percaya. hahaha

Monday, February 14, 2011 8:26:00 AM

btol..btol.. lelaki lg teruk klu bab gosip2 nih..
selalu dgr pompuan je suke bawak gosip, ngumpat fitnah bagai nih..

smlm dgr bos kt opis ni.. bawak fitnah.. perghhh...

tp.. klu tgk kt internet ni.. blog gosip.. siapa yg punye paling top ehh??

abg nara? zubir BH? hmmmmm

Post a Comment