Thursday, February 17, 2011

Tahun Ni Tak Dapat Sambut Besday...Kesian Kan...


huhuhu...bukan aku bukan aku...aku kan lahir bulan 8...so aku tak terlibat dalam soal tak pat sambut besday ni....tapi ni aku nak cakap sal seorang kenalan aku ni...sian dia...tahun ni tak pat dia sambut besday...sebabnya besday dia bukan datang tiap tahun...tapi 4 tahun sekali...ate tahun lompat kan...huhuhu....tulah saper suh lahir pada 29 Februari...kan dah susah nak kira umur sendiri...hehehe...

tapi jangan sedih² ok..tahun depan akan muncullah besday ko tu...29 Februari 2012...so tuk tahun ni, walaupun takde tarikh lahir tuk ko...aku nak ucapkan hepi besday gak...ko patut berbangga tau, sebab tak seme orang yang dapat lahir tahun lompat cam gini...eh maksud aku pada tarikh 29 Februari cam gini....

hurmm...korang ada kawan atau sedara mara yang lahir pada tahun lompat ni???ce citer ce citer...

notadijariku: sib baik tarikh lahir aku wujud pada setiap tahun...hehehe...

14 comments

Thursday, February 17, 2011 11:18:00 AM

kira kalau kita 4 tahun dia baru satu tahun,kita 8 tahun,dia baru dua tahun..llalala~

cikmot;kata nak ajaa..

Thursday, February 17, 2011 11:19:00 AM

maera pun ade kawan sorg lahir thn lompat =)

Thursday, February 17, 2011 11:27:00 AM

unikkan siape yg lahir tahun lompat nie.....sambut besdei jarang2 heheeheh......cian die...dpt adiah pun jarang2 ar gitu yeak hihihihi

Thursday, February 17, 2011 11:53:00 AM

Pada tarikh yer kita 4 tahun dia setahun tapi pada umur tetap meningkat kan..cuma date tue jer yang tak de

Thursday, February 17, 2011 11:57:00 AM

tarikh tuh x penting... yg penting ingat umo makin meningkat kan???? muahahaha....

hepy beday jgk utk kwn izan tuh...

Thursday, February 17, 2011 12:03:00 PM

kalo birthday 4 thn skali,
skali celebrate sure besar²an kan???
3 thn kumpul duit byk², thn ke4 celebrate.. cam nak buat kenduri tu...
hadiah pon, oleh kerana 4 thn skali baru nak kasi, harus beli yg mahal²...
cam kete ke... umah ke..
ehehehhe

Thursday, February 17, 2011 12:07:00 PM

sian kan
sape2 lahir 29 hb hhaa
klw aku xkira
aku sambut je 28 kui2

Thursday, February 17, 2011 12:18:00 PM

wah muda la kwn ko tu
tahun ni umur xnaik la kan
heheee

Thursday, February 17, 2011 12:58:00 PM

kak sy lahir 31 april...ingat tau...

Thursday, February 17, 2011 1:00:00 PM

sambut je tiap2 tahun..sape nk marah kan kan kan kan hehehe

Thursday, February 17, 2011 2:55:00 PM

anak aku yg sulung 1 mac 2006..seb bek thun tu bukan thn lompat klu tak mesti 29 april gak...

Thursday, February 17, 2011 2:59:00 PM

@siti nurkhijah
siti, aku citer sal 29 februari...naper ko dah 29 april ni...aneh betul...

Thursday, February 17, 2011 4:29:00 PM

Kesian gak kat dorang kan, sambut bday 4 thn sekali. Kawan aku ada anak dia lahir tahun lompat nih.

Tuesday, February 28, 2012 4:35:00 AM

tahun ni genap la umo sy 6 tahun...hahahaha~~ tgu 4 thn lg nk capai 7 tahun..:(

Post a Comment