Tuesday, February 1, 2011

Uuhhh...Sejuknya...


haiii korang....hahahah...
salam semua...bersiaran secara terus dari bilik 108 Rumah Peranginan Persekutuan...
telah selamat sampai ke sini pada pada jam 12 tengahari lebih kurang...
punyalah pening kepala aku rasa...hampir memuntah segala mala isi perut jek tadi...
arghhh...sangat tak tahan ok...

dah sampai tadi, singgah kat mercu tanda di tanah rata, berhenti makan...sib baik bawa bekal...
dah memang kalu balik penang, sure kena bawa bekal...
kekonon perjalanan jauh la sangat kan...hahaha...

dan skang tengah berehat2 kat dalam bilik...
jap2 lagi nak kuar p brinchang...ada pasar malam jek kat sana...
masa nak ngabiskan wang...hahaha...
eh tadi sempat gak singgah memetik stoberi sebab si anak dara sibuk dok ajak p petik stoberi...
dari hari tu lagi...jadinya layan jelah..
klah, nak turun gosok baju dulu...daaa...jumpa lagi malam nanti...
ada sesapa nak FM dari CH...cepat angkat tangan...
dialukan bagi yang tetiba jadi gemar kumpul FM cam aku...harharhar..
babai semuaaa....

6 comments

Tuesday, February 01, 2011 4:26:00 PM

nak stoberi.... ;p

Tuesday, February 01, 2011 4:49:00 PM

izannn... napok dok akak angkat tgn nih??? nok gok fm ch... hehehehe...

selamat bercuti yer...

Tuesday, February 01, 2011 11:48:00 PM

jgn lupekan i ye kak...

Wednesday, February 02, 2011 9:11:00 AM

tanya skit.. cam na nak booking rumah perangina persekutuan tu yer..
pernah dengar tp tak tau nak contact sapa..

Wednesday, February 02, 2011 9:17:00 AM

kfieza angkat tgn..FM satu..hehee

Wednesday, February 02, 2011 11:10:00 AM

kat sini tiba-tiba ada yang gemar FM gak..cam na tu kak izan...

Post a Comment