Wednesday, March 2, 2011

Ada Apa Pada 2 Mac???


hurmm...lambat plak aku wish besday to DIA pada hari ni...tapi tak per...masih lagi belum terlewat kan...aku ingat nak wish kat sini pada waktu malam jek....tapi skang, waktu malam aku dah jarang sangat online...bagi aku lagi, tido lagi penting...hahaha...so...oleh yang demikian....

dengan rasa sukacita di hati...aku dengan ini ...ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR buatmu SUAMIKU yang TERSAYANG....En. Harris Fatimi di atas ulang tahun kelahiran yang ke????arghhh korang kiralah sendiri...cam biasa...dengan  ucapan...semoga diri abang, akan sentiasa beroleh kurnia dan hidayah daripada yang MAHA ESA...

buat abang lagi...
terima kasih tolong bangun malam buat susu anak bila sayang kejut...
terima kasih sidai kain dalam bakul bila sayang terlupa nak sidai...hehehe, padahal wat2 lupa....
terima kasih bila anak minta susu, tolong buatkan tuk mereka...
terima kasih bila nengok lantai tak baper leh nak pijak, tolonglah kutipkan sampah tersebut...cehh...pe salahnya tolong sapu terus...huh...
dan paling penting...
TERIMA KASIH kerana menjadi suami buat diriku dan ABI buat HNI berdua...love you so much dear...

HAPPY BIRTHDAY 2 MAC 2011....daaaa....

notadijariku: kek ke, adiah ke, jangan berangan la nak minta ek...bajet takde ni..duit abis dah beli susu dan pampers anak2...lain tahun la ek...hahaha.....

14 comments

Wednesday, March 02, 2011 2:34:00 PM

hee ayat terakhir tu buat akk nanges =P wakilkan suami awk heee

Wednesday, March 02, 2011 2:35:00 PM

♪♫ Happy birthday ♪♫ buat suamimu cik mot ^_^

Wednesday, March 02, 2011 3:01:00 PM

alolooo lomantik nye kamo :p

Wednesday, March 02, 2011 3:05:00 PM

OWH SEBEDAY EN HARIS EK
SELAMAT SEBEDAY EK HEHE

Wednesday, March 02, 2011 3:15:00 PM

lambat wish takpe..janji jgn lmbt wish..

Wednesday, March 02, 2011 3:24:00 PM

hikhikhikhik....sweet jek...aik? wish dlm blog ka? dpn2 x de candle lite dinner ke?

Wednesday, March 02, 2011 3:52:00 PM

As salam..
Kesiannya si dia tak dpt hadiah. Tak pe, lewat2 malam nanti dapat la kot hadiah tu..

Teratak Usang

Wednesday, March 02, 2011 8:37:00 PM

epi bufday buat hasben cikmot! :D

Wednesday, March 02, 2011 8:39:00 PM

ala... beli la kek kecik2 yg rm2 tu... sedey la beday takde kek... T_T

Wednesday, March 02, 2011 9:00:00 PM

happy birthdau utk suami ko

Wednesday, March 02, 2011 9:37:00 PM

so sweet.. hari lahir yg ke berapa ni ekk?

tak boleh beli hadiah, masak jer yg sedap2 khas utk emcik suami

Wednesday, March 02, 2011 11:24:00 PM

nanti wish besday kita lak tau...in mac gakk..ngee..

happy besday tuk en suami awak cik mot..baik hati kan org2 bulan mac ni..hee...

Thursday, March 03, 2011 6:51:00 AM

best pulak ade bini..leh wish2 hahaha

Thursday, March 03, 2011 6:01:00 PM

tahniah....:)

Post a Comment