Wednesday, March 23, 2011

Bekal Pagi Ni...Esok Baru Gaji


hurmm...cam biasa...esok baru gaji...so dah semakin semput dah ni...ari ni bawa bekal ke opis...pepagi dah bangun memasak...gigih aku wat masak lemak pepagi kan...hahaha..aku tipu, sebab ni aku masak pada malamnya...pagi ni aku cuma panaskan jek...yang tak tipu, pepagi bangun masak nasi putih saje...eh ada aku wat telur dadar...tapi tiada kelihatan dalam gambar...:p

dan hasilnya siap buh dalam mangkuk tingkat lagi....
nasi putih
masak lemak telur ikan tenggiri
tempoyak...

owhh, ni bekal tuk hubby...tuk aku tiada dalam gambar...mana cukup nasi banyak tu tuk aku kan...hahaha...dan skang, alhamdulillah...kekenyangan...lunch kang makan burger jelah...hehehe...

^____^

dan...yey...dah berjaya beli rumah...lalala....cantikkan rumahnya...weee..... 

selamat pagi rabu semua....

26 comments

Wednesday, March 23, 2011 8:48:00 AM

wahhhh...sambal tempoyak kah itu? sedap nya...hehe

insyaAllah, ada rezeki nanti cikmot boleh umah tuh..amin..:D

Wednesday, March 23, 2011 8:50:00 AM

tak sbr nak tgk umah baru sis..hihi~ =)

Wednesday, March 23, 2011 8:50:00 AM

mangkuk tingkat harris bwk mcm mna dgn moto?ke dia drive kalo baru bekal?

jgn buh byk sgt nasi lauk byk takpe..hihihihi

Wednesday, March 23, 2011 8:53:00 AM

@AYuNG
hehehe...haah, tempoyak la tu...peberet...jemput makan yung...

Wednesday, March 23, 2011 8:53:00 AM

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid
sabar ye maera...
bila dah sampai masanya, adalah tu...uhukss...

Wednesday, March 23, 2011 8:54:00 AM

@MrS. F!zA
dia buh dalam raga moto ja...
banyak nasi, baru makan banyak...hahaha...

Wednesday, March 23, 2011 9:00:00 AM

sedapnya gulai telur ikan tu...lapar bukak entry akak ni..terbaik tu kak air tgn sendiri.. =d

Wednesday, March 23, 2011 9:04:00 AM

ko rupenye smlm puas aku dok nelek siapakah gerangan yg melambai pd aku ...hahahha

TQ utk goodies bag tuh ....

Wednesday, March 23, 2011 9:06:00 AM

lpr la tgk lauk ngan nasi panas itu

Wednesday, March 23, 2011 9:08:00 AM

bekal ni leh makan tengah ari sekali per... banyok...hehehe

Wednesday, March 23, 2011 9:08:00 AM

slamat ari rabu wei. lapar tgk nasik. kena makan bekal gak ni skang jugak. wei siap mangkuk tingkat bagai. hehehe

Wednesday, March 23, 2011 9:10:00 AM

beli beger kat mana wei?

Wednesday, March 23, 2011 9:15:00 AM

Rajinya ko Yang...siap masak lemak lg smlm..klau eden, alamatnya seminggu x abis makan psl cik abe x nak makan!..tgk sambal tempoyak tue sedaplah..lm x mkn...:D

Wednesday, March 23, 2011 9:17:00 AM

peh ko.... mcm nak g kebun

Wednesday, March 23, 2011 9:33:00 AM

wah..canteknye rumah akak... =)

Wednesday, March 23, 2011 9:38:00 AM

alamak! klasik lah! bawak bekal dlm mangku ktingkat...nak tiru gak!

Wednesday, March 23, 2011 9:42:00 AM

huhu... kira untung dah kering boleh bwk nasik pegi opis

saya nie nak bwk bekal meggi jerk.. (T_T). Smp opis cmuanya dah menyembang... sampai anak tekak pun mengembang nak telan megi tue hah.. :P

Wednesday, March 23, 2011 9:42:00 AM

kemain ko siap sambal tempoyak
hahaaa
laki aku hareem kalo nk bwk bekal gini
bagus laki ko

Wednesday, March 23, 2011 9:43:00 AM

sy pun bwk bekal .ayam masak lemak! :P

Wednesday, March 23, 2011 10:03:00 AM

fuhhh sambal tempoyak, sah2 bertambah bila makan nanti

Wednesday, March 23, 2011 10:09:00 AM

fuiyoo..pakai mangkuk tingkat tu..kagum la kak..

Wednesday, March 23, 2011 10:20:00 AM

ok sgt dah leh bawak bekal ni kak...
et dulu rajin gak..save byk tuh...
kalo ari2 camni kan best..huhu

Wednesday, March 23, 2011 10:47:00 AM

lauk ape yg bekas kecik 2?

Wednesday, March 23, 2011 10:54:00 AM

mmg terbaik lah tepoyak tu, ekeke..untung cik mot, esok nak gaji dah..kite tah bile tahun lah..

cik mot, cer ajo kite, cane nak buat coment macam cik mot tu?!

Wednesday, March 23, 2011 11:00:00 AM

zannnnnnnnn..nape kamoo RAJIN masak skang!!!>.chaiyok!!!

Wednesday, March 23, 2011 12:06:00 PM

ye la memang dah tahap2 hidung dah nie..angah bulan nie pun sama gak...

Post a Comment