Tuesday, March 1, 2011

Cantik Dipandang...Macam Sayang Pulak Nak Makan...


hurmm...semalam nengok kat blog angah ni...ada apam polka dot...pastu bila bukak fb...nengok...eh apam polka dot jugak...eh eh...skang tengah berlakunya fenomena apam polka dot ni ke...ke aku yang ketinggalan...tah la...yang pasti, bila nengok apam ni, aku jatuh hati...cantik di pandang...dan macam sayang plak nak makan....

owhh, aku bukan penggemar apam...lagi² rasanya apam ni ada perisa blueberry....aku cuma suka nengok jek...bleh dak cam gitu???arghh, bleh la...dan semalam aku tunjuk kat noj, suh dia buat...dia kata nanti dia akan buat...aku tau, noj suka menda² cam gini...dah berubah tul dia...sejak kawin ada anak pinak ni, makin minat dia masak memasak ni...kalu dulu, huh, sukar nak bezakan si noj ni pompuan ke lelaki...hahaha...

cakap banyak tak guna...ni rupa apam polka dot yang aku katakan tu...cantik bukan???

meriah kan...macam² warna ada... 

aku hanya mampu nengok jelah...nak suh aku wat, hahaha...kim salam la...mang aku tak reti dan malas nak retikan diri...lagi pulak aku tak gemar sangat makan apam² ni...kalu bingka ubi kayu tu...ishh...tu memang peberet tu...hehehe...

19 comments

Tuesday, March 01, 2011 10:47:00 AM

comel giler apam polka dot!!

Tuesday, March 01, 2011 10:50:00 AM

ngape plak tgh cite hal apam tetiba kuar cite aku lak ni. hahaha.

comel gile kan. camne ni. nak makan ke nak buat perhiasan kat kabinet tv ni

Tuesday, March 01, 2011 10:57:00 AM

sangat cute... tp kalernyer terang sangat la kan?? macam takut plak nak makan..

Tuesday, March 01, 2011 11:07:00 AM

tgh tunggu apam polkadot aku sampai ni... oder lam fb..

Tuesday, March 01, 2011 11:37:00 AM

comey nyerr..mmg syg nk makan..

Tuesday, March 01, 2011 11:45:00 AM

lor....apam ker..ingat kan cupcake tadi..hehe:D

Tuesday, March 01, 2011 12:03:00 PM

sejak termakan apam dengan kelapa basi dulu, terus dah x lalu nak makan apam skrang. hahaha

Tuesday, March 01, 2011 12:04:00 PM

aku pn suspek fenomena apam dot2
comel gile
kalo ade jual kt pasar malam harus aku borong

Tuesday, March 01, 2011 12:08:00 PM

comel mcm ladybird...hahhahaa

Tuesday, March 01, 2011 12:32:00 PM

hehe cam tlur dinasor la pulak..

Tuesday, March 01, 2011 12:32:00 PM

cutenyer...mmg sayang nak mkn..sis suka polkadot..kalau dapat kat sis mmg tak dimakan nih..

Tuesday, March 01, 2011 12:35:00 PM

ayak..comeinye apam...
betui2 tak sampai ati nak makan nih
ngeri pon ade sbb kalerful sgt hehehe
camne dia buat ni haa??

Tuesday, March 01, 2011 12:42:00 PM

comel dan menyelerakan....ouh!

Tuesday, March 01, 2011 2:45:00 PM

uiks..kalo ai la kan kompom sygnya nk gigit...huhuhu

Tuesday, March 01, 2011 8:46:00 PM

aku dh makan dahh... syedap.. anak aku sekali ngap 5 ketul seminit.. order kt member skolah aku... NORAZLINA OMAR.. hehe ehh didatangi terus dari melaka taww...haha

Wednesday, March 02, 2011 8:23:00 AM

tu apam ke?? terus teringt game dynomite.. heheheheheh

Wednesday, March 02, 2011 2:26:00 PM

alamak ada nama angah la... hehehe
angah suka mencuba..tak sangka jadilak...tapi kan bila dah siap cantik lak nak makan pun sayang memang tul tue...

Wednesday, March 02, 2011 4:31:00 PM

Dek..camne akk nk Tempah apam polka dot ni..nak sgtttt...plz

Wednesday, March 02, 2011 10:44:00 PM

lps ni hantaran kawen bg apam plak sbb dh cantik sgt..ala2 mushroom dlm citer kartun plak..

Post a Comment