Friday, March 11, 2011

Ia Kembali Lagi...Tapi Aku Balik Kampung Minggu Ni!!!


ha, kalu korang tak kemana cuti ujung minggu depan pada 17 hingga 20 Mac...jemput ke Presint 2 sana...ada karnival cam tahun sudah...HOT AIR BALLOON...


pepun aku nak balik kampung petang ni...rindu sama nasi lemak sedap tu...huhuhu...

for further information...layari laman web INI...

13 comments

Friday, March 11, 2011 10:01:00 AM

selamat balik kg kak

Friday, March 11, 2011 10:19:00 AM

xpenah p tempat cegini..best ke kak?

Friday, March 11, 2011 10:25:00 AM

wah, jeles (sbb blk kmpg)....

Friday, March 11, 2011 10:36:00 AM

a'ah la kak...kite pun blik kg gak...
meh la kite blik sama2...

Friday, March 11, 2011 10:38:00 AM

aku xpenah pegi
xpenah kesempatan
klw amrul ada bole ngajak
klw dekat2 aku dah g sendiri dah hehe

Friday, March 11, 2011 10:39:00 AM

huhu... dah kali ke-3 tapi masih still xdapat pegi...

semua tarikh yg dia buat aq ada hal.. arghhhhhh

Friday, March 11, 2011 11:51:00 AM

x pernah pi lg..
mcm bessss....nak bwak anak ler nnti...
tq 4 da info yer...

Friday, March 11, 2011 11:52:00 AM

nak ajak hubby pg la..thn lepas xdpt g..huhu..

Friday, March 11, 2011 2:03:00 PM

wahh bestnyer info yg bg idea nie...

Friday, March 11, 2011 3:10:00 PM

kim salam kat org kampung yer

Friday, March 11, 2011 4:27:00 PM

Selamat pulang ke kampung ^_^

Saturday, March 12, 2011 7:13:00 PM

bestnyaaaa x pernah layie akak ke hot air balloons nie huhuh

Monday, March 14, 2011 10:04:00 AM

oh dah start yer..camne tak perasan plak ni

Post a Comment