Tuesday, March 29, 2011

Kek Lapis


hurmm...sana sini aku p nampak ada orang jual kek lapis ni...tapi jap lagi la baru nak p kat seberang...cari kek lapis cap dayang salha yang dikatakan sangat femes tu...semalam jejalan kat main  bazaar tu ada gak jual kek lapis ni...satu RM10 beli 5 leh dapat RM45 dan macam2 la....tapi aku tak berapa gemar kek lapis ni...aku belikan tuk orang yang kirim jek....hehehe....

so kak maria, dah dapat msg akak...konpem ek 5 ketul kek lapis tuk akak...saya nak p beli ni...tuk meke yang nak kirim lagi sori le...aku tak bawa nset...tertinggal kat umah...kang aku publish no pon hubby aku kat sini kang, bahye lak...hahaha...

klah, nak berehat dulu kat otel ni...jap2 g baru kuar p naik bot...huhuhu...daaaa...

13 comments

Tuesday, March 29, 2011 4:04:00 PM

kak, kek yang rm10 tu tak berapa sedap la kak.. kalau nak beli, beli yang india ape ek.. lupe dah nama harga dia mahal skit la rm25...

erk.. ni pun orang yg selalu pegi sarawak bagitau.. saya... tak penah jejak lagi haahahaha

Tuesday, March 29, 2011 4:48:00 PM

makcik yg jual kek lapis femes tuekan leh wat delivery...

kalau nak blanja poskan jerk, jangan malu2... cakap ngan makcik tue wanbu kirim salam, kompem makcik tue tak kenal wahahaha....

Tuesday, March 29, 2011 5:02:00 PM

sebenarnya kan ada lg sedap dari dayang salhah tu
mmg dia pemes
pastu banyak pilihan
tp kek dia agk kering

Tuesday, March 29, 2011 5:25:00 PM

dikkkk sorry akak x tahu adik ke kuching sarawak ..
nak jugak kek lapis tuuuu
x kesah yg mana pun .. janji sedap ..

kalau dpt beli roger2 akak erkk .. nanti akak transfer berapa rm :)

cam real jer akak nie kan .. seyesss real nie dikk huhuhuh

Tuesday, March 29, 2011 7:14:00 PM

kek lapis sarawak mmg sedap, jiran kat umah akak ada org sarawak,dia mmg amik tempahan kek lapis sarawak setiap kali nak raya, mmg sedap

Tuesday, March 29, 2011 7:34:00 PM

hore...hore...hore... cukup la tu... akak bukan nak niaga pun... nak makan je... nnt 10hb April datang rumah akak masa tu mmg nak buat makan-makan... so nak hidang sekali... ;p

Tuesday, March 29, 2011 8:16:00 PM

salam perkenalan :)

Wednesday, March 30, 2011 10:17:00 AM

izan, aku nak kirim kek lapis cheese bole tak? hok kaler cekelat cekelat tu?

rasanya dalam rm20 laki aku beli tu ari..
nak aku bank in duit ke camne?sms aku eh?

Wednesday, March 30, 2011 11:01:00 AM

takpelah tak dapat kirim... aku blajar buat sendiri la ye nanti kek lapis tu... lagipun aku ni takde plak no hp laki ko tu.. dia lupa tinggalkan kat aku.. hehehehehehe

Wednesday, March 30, 2011 12:43:00 PM

salam, blh tau katne nk dpt shoutbox ji hoo? mnt jga dia

Wednesday, March 30, 2011 3:27:00 PM

kek lapis sarawak mmg terbaik...suka yg perisa mint...cedap!!
take care dear!!

Wednesday, March 30, 2011 6:40:00 PM

kek lapis dayang salha? xpernah plak dgr..nmpk sgt sy ni ketinggalan zaman..hehe..

Jom Lawat: Blog Bardboo
Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

Wednesday, March 30, 2011 9:45:00 PM

kek lapis sarawak ekk.. mmg peberet tuh. ish ish.. kalaulah dpt pi sana, confirm borong sakan kek lapis ni

Post a Comment