Friday, March 4, 2011

Semalam Punya Kisah


tetiba aku teringat...

semalam, aku bajet nak buat kek batik...bahan² dah ada, tapi tetiba rasa malas menguasai...sudahnya jadi angan² taik ayam ja...hishh, tak bleh jadi ni...petang ni la plak try wat...

semalam, semangat berkobar² nak lipat baju...tapi tetiba rasa cam nak muntah lak nengok baju yang bertimbun² tak berlipat dalam bilik mainan tu...sudahnya aku biarkan saja...arghh...esok² la...

semalam jugak...aku ingat cam nak masak beria...sekali nengok satu bahan pun takde dalam peti...so kensel jelah hasrat aku tu...

semalam...aku suruh hubby sapu sampah kat luar...sebab nengok cam tak leh nak pijak dah lantai kat umah tu...tapi alih² lepas maghrib aku yang p sapu seme...hurmm...

semalam...eh, ari ni dah jumaat...wat per nak ingat hari semalam...ishh....sudahlah izan oooittt...lupakan semalam...ingat hari ini...hehehe...

arghh....aku malas aku malas....tolongggg....sangat lemau bila penyakit M melanda...ishh....

notadijariku: tapi hari ni tiba² semangat berkobar² nak buat kek batik itu datang...harap² jadilah...hehehe...

10 comments

Friday, March 04, 2011 12:47:00 PM

kakak..semlm pun sy niat nk buat kek batik...tp malas lebey..haish...mlm ni la buat..

Friday, March 04, 2011 1:31:00 PM

hehe..tak pernah rajin lg buat kek, apatah lg kek berbatik2..hee...wat aa izan then tayang sini, kasi semangat kt kami ni plak..hee..!

happy weekends..

Friday, March 04, 2011 1:53:00 PM

sy pn terasa nak buat juga la kek batik.. dh lm tak buat :D

Friday, March 04, 2011 2:08:00 PM

weh..smlm mlm jumaat weh! So segala keja umah kena stop..rini smbung buat!kekekek...moga rini kek batik ko jd k..

Friday, March 04, 2011 2:38:00 PM

AKU reti wat kek coklat je la hehehe
ni esok nk wat kek coklat gak ni

Friday, March 04, 2011 3:08:00 PM

ko cam aku la kak ... aku mmg slalu je mls ... hahaha

Friday, March 04, 2011 4:50:00 PM

chaiyok!

Friday, March 04, 2011 8:25:00 PM

nnt dah siap hantar la kerumah akak sepiring... ^_^

Monday, March 07, 2011 8:17:00 AM

buat?

aku order je ngn kak nojj

hahahahaaha

tak koser (read: takreti)

Tuesday, March 08, 2011 10:16:00 AM

akak,bila izan baca part sudah lah izan oii tu mcm menyeru diri sendiri gak ni hehehe...

Post a Comment