Thursday, March 17, 2011

So You Think You Can Dance??? Kalu Tanya Aku... Tidak, Jawabnya


skang aku kemaruk nengok rancangan SO YOU THINK YOU CAN DANCE kat channel 701 tu...tapi semenya aku nengok yang ulangan la...lagi pun rancangan ni memang ulangan pun...sebab ni rancangan tahun 2010...dan pemenang pun dah tau...si LAUREN FODERMAN tu...

tapi sian kat aku kan...aku tau pun ni rancangan tahun lepas bila aku surf kat internet....kalu idak, mati² aku ingat yang terbaru...huhuhu...

ni Lauren...dia menari mang tip top...salute ar...

dan tempat kedua ni...si Kent ni...suka ar nengok kaler anak mata budak ni...hehehe... dan murah tul ngan senyuman...

aku suka tul nengok derang ni menari...giler ar...ritu adalah peserta kena menari tarian bollywood...derang pun tak pernah tau apa tarian ni...terpikir gak aku...camner kalu derang kena wat tarian zapin ke...nak gak aku nengok kan...kata international...hehehe....

So You Think You Can Dance versi Malaysia ritu aku tau pemenang dia ALAM jek...skang tak tau masih ujud lagi ke idak...hurmm....

notadijariku: CSI pun aku layan gak...terutama CSI NY tu...hehehe....
masih menunggu The Biggest Loser Asia Season 3...hehehe...

12 comments

Thursday, March 17, 2011 2:46:00 PM

kak..feberet kite..lagi satu sy suke Americas Next Top Model...best woooo..pastu american idol...eh, byk lak..

Thursday, March 17, 2011 2:55:00 PM

if u ask me too, the answer is KELAUT, hikhikhik..

menari poco² pon dah mengah, adehhh..

Thursday, March 17, 2011 3:39:00 PM

AKU menari syok sendiri jer..hahaaa

Thursday, March 17, 2011 3:44:00 PM

Tak tgk pon, ASTRO nan ado.

Thursday, March 17, 2011 3:58:00 PM

Sama la dengan kita...,kita pun selalu jugak tengok SO YOU THINK YOU CAN DANCE..best sangat2 tengok diaorg menari...kalau menari zapin tak tahu la..zapin tu kan lembut..he..he..

Thursday, March 17, 2011 4:34:00 PM

kekadang jek layan
CSI tu lama gile aku tak layan
sejak2 ade anak ni sbb cite tu kena fokus
hahaa

Thursday, March 17, 2011 4:42:00 PM

aku tgk juga rancangan ni
xtahan la
seksi2 belaka
hehehe

Thursday, March 17, 2011 4:46:00 PM

cik mot!! sy pun suke sngt rancangan nie.. hehe tp nak menari mcm tu x ler mampu...

Thursday, March 17, 2011 7:01:00 PM

best ker rancangan ni?

Thursday, March 17, 2011 9:15:00 PM

izan,
naper ek kalo opis hour blog izan ni kena blog kat opis ena.. tak leh bukak lgsung dah.. haihh! kena balik umah camni baru leh tengok.. uhuhu

Thursday, March 17, 2011 10:20:00 PM

aku narik dlm toilet pon dah sempuuut

Monday, March 21, 2011 2:59:00 PM

hi five dear! zie pun suka tgk mata si kent tuh., and his face sooo lah innocent..hehe.

Post a Comment