Friday, April 29, 2011

Alhamdulillah...Semuanya Sudah Selamat


hurmm...mak baru sampai opis ni...rehat tadi mak p alamanda...semata nak cari setem sebab nak pos kesemua adiah tuk GA mak tempohari...risau la mak, lambat² nanti ada yang kata mak tipu plak...ishh, takmo la gitu...tapi sebelum tu, mak minta maaf banyak² buat peserta yang bertuah ye sebab lambat mak pos adiah ni...bukan pe, kengkangan masa dan bos selalu ada di opis buatkan mak terhimpit, tersepit nak curi² keluar pada waktu pejabat semata nak keluar beli setem tau...sebab tu mak tunggu hingga ke hari ini...hehehe...maafkan mak ye...

so buat kesemua peserta yang telah bertuah itu..ni ha adiah² korang semua...maaf sekali lagi sebab mak hanya mampu pos pakai pos biasa jek...buh setem RM0.80..kalu tak cukup, nanti dah sampai ke tangan korang, abang posmen minta wang setem tambah, jangan segan silu, sila tambah ye...hahaha...

tak yah la cek, nama korang seme memang ada tu...so sila tunggu jek abang posmen datang mengetuk pintu rumah atau opis anda itu...tapi ingat tau, isnin ni cuti...hehehe...

so, jangan kata mak tipu plak...bukti dah ada ni...esok lusa, tulat tubing sampailah ia ke tangan anda masing²...hehehe...

notadijariku: mood lemau...sedap tul mozza burger tadi...nyum nyum....

15 comments

Friday, April 29, 2011 2:49:00 PM

ingat hadiah utk aku tadi..

Friday, April 29, 2011 3:00:00 PM

mozza burger ???
apasal tak ajak ? ha? ha? ha?

Friday, April 29, 2011 3:01:00 PM

utk org atas ni tkdak ke?hahaha

Friday, April 29, 2011 3:07:00 PM

wa!! bestnyer kalau abang posmen datang umah... tapi bile yerk.. huhu

Friday, April 29, 2011 3:17:00 PM

akak..check balik nm sy ada tak.. hehehe

Friday, April 29, 2011 3:44:00 PM

jimat pos pakai setem kan
hahaha

ngumpat yok
hahaa

Friday, April 29, 2011 4:48:00 PM

ramaia plak arini wat entry pasal adiah dah pos hehee

Friday, April 29, 2011 6:39:00 PM

Nama Nida ada.. thanks bebanyak..:)

Friday, April 29, 2011 11:35:00 PM

tq zan. ni yg tak sbr nk dtg ofis hari selasa haha

Saturday, April 30, 2011 2:53:00 PM

salam izan..

nampak benor ketinggalan jamang ena ni.. izan wat GA pun ena tak tau.. huhuh.. tup tup dah ngepos adiah.. adeihh!!

btw, tahniah wat seme yg menang..

rindu nak ngomen ke sini.. apakan daya belah malam dah lama tak operasi.. hihi..

Saturday, April 30, 2011 9:51:00 PM

huhu..saya tak dapat...len kali buat GA lagi ek..

Saturday, April 30, 2011 11:40:00 PM

gi alamanda..owh..kerja kat mot blok D5 ke?

Sunday, May 01, 2011 1:09:00 PM

haaa ada tak utk akak tuu ..
x nampak nama punn ahakkkkssssssss

Monday, May 02, 2011 9:14:00 AM

mak...makasih kt mak sebb dh poskan hadiah anak..heheh..pepun tq sekali lg..pasni wat lagi yer contest..heheh

Tuesday, May 03, 2011 2:59:00 PM

aku punye ade?

Post a Comment