Tuesday, April 19, 2011

Anda Tanya...Saya Jawab


cehh...cam sesi soal jawab la plak kan...aku baru masuk ke bilik opis ni...cam biasalah kalu time rehat dok cit cating ngan apak² kat opis ni kat pantry...satu sal hal ke satu hal jadi bualan...

kat entry sebelum ni, ada baper soalan yang bertanyakan camner nak add dia kat fb...baper kos seme la...ok, aku jawab kat entry ni jelah...sebab kalu jawab kat entry sebelum ni, takut ada yang tak perasan plak...memula nak jawab soklan izanfatin ni....

jawapannya senang jek...p kat fb search nama ni... MaiandZu Ptp ...pastu add jelah...


soklan kedua plak....apa kata cik adik manis add gak fb kak mai kat atas tu...kendian nengoklah pakej2 yang ada...akak dah banyak kali order kat akak ni...dari first besday anak sulung lagi...ni jelah yang mampu kan...nak wat beseday parti idak cukup bajet skang...hehehe....

so sekian dulu...jumpa lagi di lain soklan...cehh...bajet cam forum perdana jek aku ni kan kan...hahaha....

10 comments

Tuesday, April 19, 2011 2:27:00 PM

aku pn bercita2 nak oder ngan kak mai ni utk bday iman

Tuesday, April 19, 2011 2:29:00 PM

hikhikhikhik....saya bt sendiri je mende tu....design, print sendiri....

Tuesday, April 19, 2011 2:33:00 PM

take noted! tq ya cikmot buat entry nih sekurangnya ada idea utk birthday anak next coming ;)

Tuesday, April 19, 2011 2:44:00 PM

cam ne cam kes aku ni ... org yg tak leh bukak FB nih ..aku kena blocked ...
sila bantu dptkan info dan terangkan secara jelas disini ....
sekian terima kasih.

Tuesday, April 19, 2011 2:49:00 PM

lor zan awat hg tak tlg jawbkan jap...pepun..nnti aku try link tgk..aku nak wat utk besday aku leh tak?hehhe

Tuesday, April 19, 2011 4:00:00 PM

thanks for the info...

dah add fb and dah order...

:)

Tuesday, April 19, 2011 4:36:00 PM

org tanya, tuan rumah jawab then saya baca

Tuesday, April 19, 2011 7:16:00 PM

dah lama akak x layan FB dik huhuh

Wednesday, April 20, 2011 10:19:00 AM

aku rase smpi anak ke 4 pelanggan setia dgn kak mai nih,hahahah

Wednesday, April 20, 2011 1:52:00 PM

ok, nak cari skrg gak hikhik

Post a Comment