Thursday, April 21, 2011

Cinta Muka Buku


hurmm...korang percaya tak ngan cinta muka buku skang???aler cinta facebook la...kalu tanya aku balik tak tau la aku nak jawab camner...sebab jawapan yang pasti aku adalah isteri orang...hehehe...tapi ada gak cinta muka buku ni yang berakhir dengan perkahwinan...cam harith iskandar tu...aler yang bini dia seksi berbikini lam majalah apa tah...wow, leleh air idung aku nengok...tu aku tu...kalu lelaki nengok tak tau la aku camner ropenya plak kan...hahaha...

tadi aku ada baca mstar sal pelakon zed zaidi pun bakal menamatkan zaman solonya ngan gadis yang ditemui melalui cinta muka buku jugak...wahh...tahun ni aku syak ramai pelakon lelaki sibuk nak tamatkan zaman bujang memasing...aku masih menunggu abam anuar zing jek ni...bila lagi bang...anak² saya pun dah besar ni...eh tetiba...hahaha...nengok kad kawin zed zaidi pun dah rupa facebook dah...kretip la..harap la kan, moga perkahwinan mereka akan dirahmati oleh Allah hingga ke ujung nyawa...kadang² bertahun pun belum cukup kita mengenali hati budi pasangan masing² kan...so jangan tersilap langkah sudah...

ni bosam² ni aku dok layan mata kat beautifulnara...nengok gambar tu, nengok gambar ni...tapi suka plak, eh suka ke...kira cam cuci mata gak la nengok gambar abam que ngan bini dia...abam que memang sporting abis tau...segan mak...eh sedih mak ngan abam...hehehe...

eh nak nengok gambar lagi dan lagi nengok la kat web abangnara tu...hehehe..ha, bila aku nengok gambar LJ pakai cam gini kan, teringat masa aku p jj ngan dak opis aku ritu...dia tanyakan soklan kat aku, kak, kalu yang pakai baju terdedah di belakang tak nampak tali b*a tu...dia tak pakai b*a ke kak...aku nak tergelak bila dengar soklan gitu diajukan kepada aku...pastu aku pun tunjuk la salah satu caranya kai la yang ada alat khas yang hanya nak tutup t*t*k tu...tak pun ada satu lagi yang tutup ni**le jek...owhh, gitu, barulah dak opis tu paham...jangan ditanya mana aku tau, sebab aku tau pun ada kawan kawan kawan yang bitau...sebab dulu pun aku pun tak tau...dok pikir cam dak opis aku tu pikir la...hahaha...

eh oklah, mau jadi cekgu sebab nak marking paper budak²...pastu nak jadi typist nak taip lesen pelot²...daaaa...selamat mencuci mata...

notadijariku: eh camner aku lupa malam ni malam jumaat...hOhOoOOOooo....hehehe (gelak jaat) :p

9 comments

Thursday, April 21, 2011 3:14:00 PM

tu la..
ni mest baju dia jenis ada span kaber situ

Thursday, April 21, 2011 3:36:00 PM

nnt kawen nk buat kad berbentuk blog lak..hahaha

Thursday, April 21, 2011 4:03:00 PM

akak,izan bertemu jodoh ikot frenster. tp time tu tak terfikir nk buat kad mcm frenster plak hehe...dh lama dh 7thn lps kan hehe.

linda jasmine tu masa kecik mak dia tak barutkan,so dh besar teringin nak pakai barut hehe...

Thursday, April 21, 2011 4:22:00 PM

tak nak cite psl artis yg syok menikmati syurga dunia tu...tp nak cite, sy kenal dgn somi sy pun kat muka buku! wahahahahah!

Thursday, April 21, 2011 4:36:00 PM

sape2 nak cr jodoh sile ke FB
hahaa

cute jek soklan budak tu
:p

Friday, April 22, 2011 9:01:00 AM

wow dasyat tue...baju dia...cantik kan kad jemputan zed tue...hehehe

Friday, April 22, 2011 9:35:00 AM

itu baju ke barut ???

Friday, April 22, 2011 9:37:00 AM

@ejaMaria
tu barut moden kak...hehehe

Friday, April 22, 2011 10:15:00 AM

dulu trend berkemban.. sekarang trend kasi tujuk tali bra... ko perasan tak?

Post a Comment