Wednesday, April 27, 2011

Dah Lama Aku Merajuk Sebenarnya


haah, dah lama dah...naper aku merajuk???ngan saper???cam ngengada plak nak majuk² kan...ekseli dah lama giler aku majuk ngan nuffnang ni...yelah, dah berbulan rasanya aku takde satu pun BE dari nuff tu...takpelah, nak kata aku kecik ati, memanglah...tu sebab aku berblog skang tinggal suam² susu jek ni...sob sob...takpelah en/pn nuff...takmo adakan BE kat blog aku ni pun takpe...aku dah majuk dah...cehhh, cam berat benar bunyiknnya kan...hahaha...

pepun, aku jeles blog yang masih ada BE berlegar² dari hari ke hari...nampaknya niat aku nak beli vakum ngan duit nuff tahun ni dok menjadi ar...tak cukup² lagi ni...hahaha...

klah, nak sambung wat keje sikit...pastu nak wat delivery order...so nasihat aku pada deme² yang masih ada BE tu, jangan memalas mengarut² dalam blog sendiri...rugi ada BE tapi tak aktif...huhuhu...

notadijariku: tak jadi ar nak majuk lelama bila nengok akaun ada 4 angka ni...eh tetiba...hahaha...

21 comments

Wednesday, April 27, 2011 11:22:00 AM

aku pun tgh kumpul duit nuff nak buat beli vakum baru....

Wednesday, April 27, 2011 11:33:00 AM

eceh, 4 angka tu meh le kongsi skit, ekekeke :)
Perghhh...macam tak caye je aku taip macam ni

Wednesday, April 27, 2011 11:40:00 AM

cikmot, saye xdapat BE pun.. cmner nak wat?

hehe.maklum lah baru dlm dunia blogger. kwn2 xde yg aktif blog2 kat sini.

Wednesday, April 27, 2011 11:42:00 AM

acct yg da 4 angka tue duit gaji ker nok!hihihi...

Alaa..dont worry..nnt ada la BE br tue..insyaallah..

Wednesday, April 27, 2011 11:43:00 AM

Ala...jgnlah merajuk, mana tau nanang nak bagi BE sekali banyak ☺☺

Wednesday, April 27, 2011 11:46:00 AM

wah!! 4 angka tu...
saye x pernah dapat BE..lg kesian tau..

Wednesday, April 27, 2011 11:46:00 AM

akak..riak okeh bila kata kt akaun ada 4angka.. haha

Wednesday, April 27, 2011 11:47:00 AM

aku pn lama xde BE
malas da nk amik port
lantak lerr
geram ok

Wednesday, April 27, 2011 11:53:00 AM

4 angka kat akaun Nuff ke?... sikit... hehehe...

Wednesday, April 27, 2011 11:56:00 AM

saya lagi bosan ngan nuff...ni...kedekut nak bg BE kat kita kan...

Wednesday, April 27, 2011 12:06:00 PM

jgn merajuk cik mot....angah kan ada

Wednesday, April 27, 2011 12:08:00 PM

jgn merajuk cik mot....angah kan ada

Wednesday, April 27, 2011 12:11:00 PM

jgn majuk2 yer angah kan ada

Wednesday, April 27, 2011 12:12:00 PM

sy nuffang pun tak wat lagi

T_T

Wednesday, April 27, 2011 12:14:00 PM

jgn majuk....lom ade rezeki le tu

Wednesday, April 27, 2011 12:24:00 PM

bak kata kau juga la
nuffnang gilir2 kasi BE hehe
klw dulu aku majuk
skang tidak lagi hehehe

Wednesday, April 27, 2011 12:38:00 PM

alar ! buang aje pokcik nupnang tu .. ta boley buat duti betol . huhu ~

Wednesday, April 27, 2011 12:43:00 PM

wow 4 angka tu....bestnye...kaya akak....

Wednesday, April 27, 2011 2:09:00 PM

kena banyak blogwalk dan updated blog


#tips

Wednesday, April 27, 2011 2:50:00 PM

kak aku tak penah ade BE lagi kesian ...
ok la tuh... sape suruhtak mo pakai spec ..pastu mate berair ..tak mo menaip lelama ari tuh...

Thursday, April 28, 2011 11:09:00 AM

tak paham la pasal BE ni, ape kata cikmot buat satu entry tuk sy yang cetek ilmu ni..:D kikiki

Post a Comment