Monday, April 11, 2011

Lagi-Lagi Kes Pecah Umah


hurmm....ari ni terkejut bila dapat berita yang opismate sektro lain,  umah dia kena pecah...itu hari umah kawan hubby...adehh...makin menjadi² kes ni...dan makin bertambah riso rasanya...p keje pun tak tenteram...mana taknya umah sendiri pun dah tak aman dah skang...huwaaa...

tetiba rasa nak balik nengok rumah...hurmmm...

10 comments

Monday, April 11, 2011 11:27:00 AM

eeee...seram kan dengar gitu..

Monday, April 11, 2011 11:28:00 AM

pegi la balik... check kunci... mangga... grill... ;p

insyaAllah takde apa... sblum tinggal rumah jgn lupa doa...

Monday, April 11, 2011 11:48:00 AM

pagoo umah, insyallah selamat :)
BELI IPAD2 HARGA RM 3 JER

Monday, April 11, 2011 11:55:00 AM

padlock solex tu pun skg nie tak selamat! huhuhu =(

Monday, April 11, 2011 12:02:00 PM

huhuhu..paling takut kalo bab2 pecah umah ni..eeeeeeeee..nape la manusia cam gitu sungguh kejam!!!

Monday, April 11, 2011 12:06:00 PM

takat pecah umah ok lagi ...
kes rogol ....

ari tu ...lama dah .. ade nurse kena rogol kat area fasa aku.....haaaa
mula tu semua pakat dok tuding jari ..fasa sana sini...tp nurse klinik p.9 sendrik bgtau aku..huhuhu

Monday, April 11, 2011 1:40:00 PM

sama kes mcm rumah aku ler weyyy.. duk dlm rumah pun dh tak aman... rumah aku mujurrrr nk kene pecah. aku nmpak perompak tu, siap aku sergah lg.. terlupa sat yg aku peknen, berani2 sergah perompak.. hahahahaha.. tp syukur aku dan anak2 selamat.. fobia smpai skrg tk ilang weyhhhh....
kalo nk tenangkan hati dan jauhi dr pencuri, amalkan baca ayat kursi, 17x sbl tido pastu doa minta selamatkan diri dr bencana, selamatkan harta benda, selamatkan rumah kita.. insya Allah ayat kursi juga menjauhi dr org2 yg nk menganiaya kita melalu ilmu hitam cth ilmu pukau...

Monday, April 11, 2011 1:42:00 PM

bahaya dh skrg..skrg sy x berani dh nk bukak pintu dapur...

Monday, April 11, 2011 2:03:00 PM

mintak dijauhkan..amalkn ayat kursi weh

Monday, April 11, 2011 2:10:00 PM

sis try pagar umah ngan ayat2 Quran....

Post a Comment