Monday, April 18, 2011

Lemau Di Pagi Hari

adoii, pagi yang sangat lemau...pepagi dah huru hara, kelam kabut...al kisahnya hubby p kursus kat morib...kelam kabut aku pepagi mandikan anak² seme...terkocoh² dibuatnya...tetambah hujan turun membasahi bumi...ni satu lagi kejaan yang sangat aku risokan...bila ujan turun, hubby plak takde, mang masalah bagi aku...nak p amik kete satu hal...anak² plak takmo langsung kena tinggal kejap kat lobby...dah la kuarters aku dok ni parking tak berbumbung...ce korang bayangkanlah gimana aku membawa muatan yang lebih...ngan anak²...ngan beg² lagi...adoi...tu baru anak dua...kalu tiga empat sok...huwaaa...harap masa tu aku dah berada di rumah yang ada parking berbumbung...hahaha...

oklah, aku kekenyangan skang...ni salah satu punca aku jadi makin lemau...daaa....

8 comments

Monday, April 18, 2011 9:22:00 AM

kena tggu rumah sdri prking bwh bumbung blh la ada 4 anak..huhu

Monday, April 18, 2011 9:26:00 AM

moh kite berharap sesama kak ..even bkn umah sendri umah tumpangan pun tak pe gak... hari ni aku .. abah yg hantar sbb risau fahim kena hujan ...

Monday, April 18, 2011 10:05:00 AM

mmg stress kalo dok umah mcm kite ni
kalo ujan tu mmg payah la mau cerita kan

Monday, April 18, 2011 10:15:00 AM

aku dpt bayangkan izan...zan..la nih mmg musim orang berkursus kan..aku pun kena pi gak..tp aku wat surat ekuisme ..hehe..yo la anak kecik kan..payah nk pi

Monday, April 18, 2011 10:36:00 AM

sesekali jadi lemau apa salahnya.. rest rest rest

Monday, April 18, 2011 10:52:00 AM

ape lagi kak.. sila beli rumah cecepat hihiih

Monday, April 18, 2011 12:13:00 PM

hehehe... dulu akak pun mcm nko jugak... ;p

Monday, April 18, 2011 12:35:00 PM

kiranye mesti skrg ni tgh usha umah berbumbung la kan? area mana? nilai ke?

Post a Comment