Monday, April 4, 2011

Sana Sini Orang Dok Citer Sal Dia


hurmm...short update...beban kerja yang berlambak kat atas meja...sekilas aku terpandang..sana sini dok citer sal Sam...huhuhu...pepun tahniah buat sam...hang memang deserved for it der...teringat masa zaman memula sam muncul di kaca tv citer PAE dulu...dan sekarang...hang memang awesome la...

sib baik lah tokti tarik diri kan...kalu idak...takdelah can der...huhuhu....

k...daaa...sambung keje dulu...arghh...juling bijik mata nak menaip tulisan bos yang ada 50 muka surat ni...aku kena amik udara ni...

10 comments

Monday, April 04, 2011 10:40:00 AM

sila buat kerja ..aku pun nk ngecop surat dah nih ...

Monday, April 04, 2011 10:41:00 AM

ingatkan zizan yg menang, rupanya sam, tahniah le jugak :)

Monday, April 04, 2011 10:52:00 AM

hehehehe.....ambik udara tu yg tak tahan tu....selamat hari isnin!

Monday, April 04, 2011 11:03:00 AM

2-3 hari ni mmg blogger akan buat citer pasal ABPBH jela kan? apapun, klako tgok si sam tu smlm..hehe..


Jom Lawat: Blog Bardboo
Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

Monday, April 04, 2011 11:20:00 AM

hehehe... nko nak amik udara ke nak tong oksigen ?... ;p

Monday, April 04, 2011 11:40:00 AM

kelakar bile die say thanks to datuk siti sebab tarik diri..hehehe...

Monday, April 04, 2011 12:12:00 PM

i suke sam menang..sanggup tunggu sampai habis,hehehe

Monday, April 04, 2011 4:39:00 PM

As salam..
Dalam byk2 blogger, rasanya ku seorang yg tak tgk ABPBH...huhu..

Monday, April 04, 2011 5:18:00 PM

50 page nak kene taip???

erk!!

Tuesday, April 05, 2011 1:26:00 AM

salam ..kak mau letop itu boss sound gua

Post a Comment