Thursday, April 7, 2011

Sarapan Pagi Ni


selamat pagi semua...wahh dah khamis...yey sok jumaat...pastu sabtu ahad dan monday blues come back...aiyayaya...so korang dah sarapan???aku dah kekenyangan ni...pagi ni aku sarapan makan nasi putih ngan sardin jek...lama tak layan sardin...yang pasti sardin kegemaran aku pastinya cap AYAM tu...memang layan la...kalu cap lain kurang sikit...tapi yang cap ayam ni mahal la kan...huhuhu...

semangkuk nasi putih...

dan sambal sardin yang menggiurkan...

sumber gambar dari google sudah...dah lapar sangat, tak kose nak snap gambar sebenar...huhuhu...daaa...

14 comments

Thursday, April 07, 2011 8:59:00 AM

aku pun baru pas sarapan cik mot! nasik goreng sajok!

Thursday, April 07, 2011 9:00:00 AM

masak sdri ka sardin tu?kalo kt kedah sana sardin tu buat kari..sedap! nyum2

Thursday, April 07, 2011 9:10:00 AM

@chu-E
bila ko nak belanja aku chu???

Thursday, April 07, 2011 9:10:00 AM

@MrS. F!zA
beli ja...skang musim malas nak masak...hahaha, tulah tu, selalu gak wat kari sardin...tak pun masak lemak...delicioso...huhu

Thursday, April 07, 2011 9:10:00 AM

lauk sardin yang sungguh SEDAP!!!!

Thursday, April 07, 2011 9:11:00 AM

@eLYies
sesekali layan per salahnya kan...perghh...terangkat...

Thursday, April 07, 2011 9:11:00 AM

bestnye sardin....

lama tak makan wei...mesti jadi lahap aku ni kang

Thursday, April 07, 2011 9:28:00 AM

weh... meh naik tkt 13 opis akak... kuah durian tu akak bawak gi opis... ada lg ni makan ngan roti... meh amik nih... ;p

Thursday, April 07, 2011 9:29:00 AM

hehehe
ni kira lunch dah ni
sedapp
aku suke sadin
mkn ngan nasi saje dah ckp

Thursday, April 07, 2011 9:29:00 AM

aku pun suka sardin. letak tomato. isshh rase nk mkn sadin la plak. tp kena abeskan ayam ayam dlm peti dulu. ayam skang kan tak tahan lama. kalau lelama nanti mesti cpt buruk. yuck

Thursday, April 07, 2011 9:45:00 AM

adoyai... nampak sedap jerk huhu

arini ai tak sarapan pon, nak nganga mulut pun tak larat
teroverdos ngantuknya mata ku.. (@_@)

mood zzzZZZzzz.....

Thursday, April 07, 2011 10:23:00 AM

menu ni pon dah mabeles kak..best tuh...

Thursday, April 07, 2011 10:27:00 AM

nom nom..sardin mmg sedap..lagi2 letak cili kasi pedas sket

Thursday, April 07, 2011 10:57:00 AM

aku suka sardin king kup pastu bubuh cili api tong byk2 ..sedap

Post a Comment