Thursday, April 28, 2011

Tolong...Tolong...Mana Nak Cari Ni


salam semua...selamat pagi...salam satu Malaysia...ok, malas taip panjang lebar...aku nak tanya korang la kan...kat mana nak beli cempedak goreng ek...bunyi cam aku ngidam jek kan...eh bukan bukan aku...tapi adik manis nan sorang ni la...ritu asyik dok nyebut nak makan cempedak goreng ja...aku tak pasti sama ada dia dah dapat makan ke belum...ritu masa aku p nilai, adalah orang jual cempedak goreng tu...aku beli gak la sebab laki bini nak makan...dah makan tu teringat kat adik manis tu...tapi tapi tapi...nan ado buah cempedak yang dijual...alahaii..sian kat dia...kalah cam mak buyung yang ngidam...hehehe...

so kalu ada sesapa yang tau, tolong bantulah dia, bitau kat mana ada dijual ek...daaa...jasamu dikenang...


nengok gambar cempedak goreng ni, aku lak yang terliur...tapi sib baik dah makan ritu kat nilai...hehehe... 

cempedak...owhh cempedak...eh skang bukan musim cempedak ke???

20 comments

Thursday, April 28, 2011 9:23:00 AM

mmg sedap chempedak goreng ni.. lya pon dh lama sgt2 x mkn..kalo panas2 tu syoknyerrr

Thursday, April 28, 2011 9:27:00 AM

hm, try sis cr kt Temerloh...

Thursday, April 28, 2011 9:41:00 AM

mot.. kat seremban, ada gak jumpa. tapi camnor akak nak antor tuuu

Thursday, April 28, 2011 9:47:00 AM

dah nak mula musim... tp skrg masih mahal lg... klu akak suke cari kat area kuang/kundang... sana bole dapat sekilo rm2.50... tp baru keluar ni tak tau la lagi...

Thursday, April 28, 2011 9:47:00 AM

TGK je cempelak (bak kata david teoh) heheh aku tingat amrul
asal blk KL tanya aku mana ada jual cempedak goreng
mana ada musim skang ni
dia ni saing ngan doyan
dalam bulan 7 gitu kan musim dia

Thursday, April 28, 2011 9:47:00 AM

akak..dulu kt suke pegi gerai kt seksyen 7 bangi, kalau ada gntng cempedak, mknenya ada cmpdak goreng, kalau xde, maka xde la...

Thursday, April 28, 2011 9:49:00 AM

Kat Pasar Tani Presint 2 tu ada jual ler Mot.

Thursday, April 28, 2011 9:55:00 AM

kt pasar mlm puncak alam ada :D

Thursday, April 28, 2011 10:11:00 AM

lepas durain br musim cempedak..aku pun suka gak mkn ..
tp nk yg goreng sendrik... tepung tak mkn minyak ...huhu

Thursday, April 28, 2011 10:59:00 AM

kite pon sukelah cempedak goreng ni..tp penah beli sekali, seketul dia jual 2posen, mehei bebedil..tp dah suke punye pasal beli jugaklah..balik rase, hampeh..

Thursday, April 28, 2011 11:00:00 AM

cikmot ni buat org terliur jek.. huwaaa.. sedapnye cempedak.. huhu

Thursday, April 28, 2011 11:03:00 AM

kalu cempedak goreng koi xtau..tp klu buah cempedak kt care4 ada...terbau2 masa gi beli brg ahad baru nie...

Thursday, April 28, 2011 11:11:00 AM

laa..hg suka cucuq cempedak ka izan..hg mai kt umah mak aku kt kg permatang limau nih..hah..belambak kt depan umah aku..heheheh.hampes ja kan..xkan nk mai aloq setaq..dh la lepas 3 titi baru smpai..heheh..

Thursday, April 28, 2011 11:15:00 AM

lama dah x makan cempedak goreng. yg paling best, mesti biji dia.hehehe. lama dah x komen2 kat sini. CM sihat?

Thursday, April 28, 2011 11:19:00 AM

ada ke musim cempedak skang ni.. kat kg pun skang nangka je banyak.. cempedak takde...

Thursday, April 28, 2011 11:37:00 AM

huhuuh sebenarnya dikk akak pun tgh cari .. tgk nie sedapp je .. dah sampai ke tekak dik huuh

katktn nie lagilah payah nak cari ..

Thursday, April 28, 2011 11:38:00 AM

SMLM BELI DURIAN..TGK MAMAT TU ADA JUAL CEMPEDAK..DIA KATA DAH MUSIM CEMPEDAK NI...ITU KAT PHG LAH.

Thursday, April 28, 2011 12:09:00 PM

cer cari kat persimpangan UNITEN yg kedai bebanyak tue ada kot...

Thursday, April 28, 2011 1:51:00 PM

kat kajang banyak la...... hehehe

Thursday, April 28, 2011 3:07:00 PM

lame x makan cempedek goreng..

Post a Comment