Monday, April 18, 2011

Yang Ditunggu Dah Kunjung Tiba


hurmm...bukan aku yang dok tunggu...tapi dak opis aku ni ha...tapi malangnya hari ni dia tak datang opis plak...sian kat ko dik...takper, nanti bila dia datang amik lesen PPL plak ek...tadi dia kol pun tergesa²...kata lagi setengah jam nak sampai....ah sudah...takpelah, datang lah kan...bukan tak leh datang pun...so tuk adik manis CAHAYA...len kali ek...pepun dia kim salam tuu...hehehe....


so si adik manis nan sorang tu tak datang, telah diganti oleh adik manis yang lain ni ha...aku tukang amik gambar jelah...penat dok ngambil dia dari seberang...jauh benar dok landing...salah podium plak tu...

last² ada la yang lain datang menyempit...eh termasuk aku...hahaha...eh jap, kapten aku pun ada gak...layan jelah... 

sekian, aku masih lemau...kekenyangan yang amat sangat la...takmo lunch dah kejap lagi...

20 comments

Monday, April 18, 2011 12:22:00 PM

eeee..geram ah tgk muka laki playboy..rsa nk marah..trgt msa lampau..hahaha tk pasal gambit jd mgsa.. sebaya kita rupanya gambit ni ek..

Monday, April 18, 2011 12:23:00 PM

mana leh tak lunch ...
pi mkn !!

sape awang tu .. yg belakon awan dania tu ke ??

Monday, April 18, 2011 12:23:00 PM

@MrS. F!zA
hehehe, muka dia mang gitu...cam playboy jek...

Monday, April 18, 2011 12:24:00 PM

aauwwmmmm
ensem la ko gambit

Monday, April 18, 2011 12:32:00 PM

ehh... abg manis tunggu adik manis ker?hehehe.. gambit...!!!! jelesnyer..bole kirim salam kat dia x?

Monday, April 18, 2011 12:58:00 PM

artis datang opis tu.. awat tak panggil aku..
nak jugak bergambar...

Monday, April 18, 2011 1:07:00 PM

ooo gambit tu ek..takper, aku tak minat sangat dier..kenal pun idak...uhukksss

Monday, April 18, 2011 1:25:00 PM

ensem..hehehe

Monday, April 18, 2011 1:31:00 PM

Assalam..
Sapa tu? artis ke?

Monday, April 18, 2011 2:07:00 PM

suwitt ahahaahaha.. sejak awan dania, suka tgk muka dia hahahaah

Monday, April 18, 2011 2:17:00 PM

buat apa Gambit tu pergi ofis Cik Mot

Monday, April 18, 2011 2:30:00 PM

gambit watpe pi opis cikmot tu?

p/s:fm dh sampey, ku ingatkan 1 jek tp ada 4! byk bebeno tu kome..mekaseh le bebanyak ye ;)

Monday, April 18, 2011 2:33:00 PM

dia pilot ke? hehe..

Monday, April 18, 2011 2:43:00 PM

mak aii gambitttttttttttttt :)

Monday, April 18, 2011 2:49:00 PM

baru la akak tau nama dia gambit... hahahaa... lemau sungguh juga...

Monday, April 18, 2011 2:49:00 PM

ingat anuar zain tadik

Monday, April 18, 2011 3:18:00 PM

bess nyer dapat bgambo dengan dia ek... kembang ler dia tu sekejap..hehehe

Monday, April 18, 2011 3:31:00 PM

amboi, syoklah tu eh?

Monday, April 18, 2011 4:03:00 PM

ensem plak aku tgk dia kt sini

Tuesday, April 19, 2011 4:08:00 PM

eii aku suka dia ni hensemmmm... aku minat sejak tgk citer raja bersiung ke ape yg drama melayu tu dia berlakun jd org bertaring kan...
ko tk mintak nomot tepon dia ke?

Post a Comment