Wednesday, May 4, 2011

Ini Baru Anak Omak!!!


ibu sibuk nak makan durian...dia pun nak jugak...berulas jugaklah dia layan...terkejut gak aku bila nengok dia gemar buah durian...sebabnya si kakak takde pun tunjuk minat nak makan...hehehe...so jom layan makan durian sambil nengok MICKEY MOUSE CLUB HOUSE...hebat!!!hahaha...




so neks time abi, kalu nak beli durian, beli tuk adik sama...ibu takmo kongsi²...tak puas nak makan tau...:p

notadijariku: durian MUSANG KING tuuuu..gimana rupa dia...sebab nengok sama jek seme...takde pun rupa cam raja  musang...haihh...

14 comments

Wednesday, May 04, 2011 11:56:00 AM

comelnye! nak sket?

tak nah pun mkn durian musang king (tak suke durian isi tebal)...apa daa!

Wednesday, May 04, 2011 12:01:00 PM

wah..bagusnyer.. kontra dgn anak ila.. kakak suka.. adik xsuka

Wednesday, May 04, 2011 12:05:00 PM

hhehe...jenuh berebut la ibu ngan anaknyer.. :p

Wednesday, May 04, 2011 12:07:00 PM

ibu dia antu durian gak rupanya.hehee. makan banyak pastu minum air badak plak. hehe

Wednesday, May 04, 2011 12:14:00 PM

musang king klu nak beli cari kat area pandan indah... sana ada satu kedai tu mmg jual betul musang king... isi lembut... lemak manis sederhana... tak terlalu berlemak... tak terlalu manis... isi pun tak terlalu tebal... tapi biji mmg leper... isi warna kuning raja... mmg terbaek... rupa luar... sama je ngan duyan lain... ;p

klu dulu kat kampung hampir sama dgn durian tembaga... ;p

Wednesday, May 04, 2011 12:18:00 PM

bleh lawan ngan fahim la nih ...huhu
fahim sgup tolak mainan utk durian....

Wednesday, May 04, 2011 12:28:00 PM

HAHAHAHA..SHARING IS LOVING LA KAK..SEBAB TU ABHI BUAT GITU..EKEKEKE

Wednesday, May 04, 2011 12:44:00 PM

ibu borek anak rintik..kekeke

tetiba terhidu bau durian tembaga kat dapur

Wednesday, May 04, 2011 1:32:00 PM

syok muke die mkn doyan..

Wednesday, May 04, 2011 2:46:00 PM

perghhh.... nak gak derian Musang King...

smlm kat paso mlm xde pon hampeh!!

Wednesday, May 04, 2011 3:03:00 PM

sama macam sikecik akak, dia pun hantu durian

Wednesday, May 04, 2011 3:05:00 PM

lepas ni mesti dia penggemar tempoyaki mcm ibu dia jugak kan.....buat sapu kat roti tau dik..

Wednesday, May 04, 2011 9:13:00 PM

alah2 cedapnyaaaaaaaaa tu makan deyan yeee ...
terliuq aunty nie :))

Wednesday, May 04, 2011 9:32:00 PM

Syakil kalau kita makan durian dia akan cakap tak lalu ler..maknya hantu durian ho..ho..

Post a Comment