Thursday, June 2, 2011

Lepas Adam, Hariz Plak Jadi Buruan...Hurmm...


ritu sibuk orang nak nengok adam adam adam...adam dari nur kasih sana...tapi sejak fenomena baru meletus nama adam semakin dilupakan...dan skang hariz plak jadi buruan...owhh hariz...hariz dari OMBAK RINDU...bila ye filem ni akan ditayangkan..rasanya dah lama aku baca novel ombak rindu ni...dan sambungan dari novel ni pun keduanya aku dah baca...so nak plak nengok camner garapan dalam filem lak...

eh cam beria lak aku nak nengok hariz...mentanglah si AA yang berlakon kan...tu yang beria tu...masa AA berlakon filem 2 Alam tak beria lak nak nengok...arghh, ni seme gara² Nora Elena tu...hahaha...

tapi kan sebagai pengkritik bebas sebelum filem OMBAK RINDU ditayangkan di pawagam berdekatan, aku rasa pemilihan maya karin sebagai watak izzah dalam filem tu nampak cam canggung jek...eh aku bukan nak komen sal adegan ranjang maya dan AA tapi tah la, aku dah lama baca novel ombak rindu ni kan...so dah sedia maklum la yang watak izzah ni digambarkan oleh penulis sebagai gadis kampung muka innocent gitu tapi cantik persis gadis kampung la...itu gambaran penulis tapi bukan gadis pan asia...tah la, mungkin pengarah filem ni ada jawapannya...dan mungkin muka maya karin nampak cam budak kampung...eh tu mata orang bukan kat mata aku...bagi aku pelakon yang betul nampak cam muka budak kampung si eira syazira tu...hehehe...eh no komen la...

pepun aku masih menunggu kemunculan filem OMBAK RINDU ni...mungkin skip masa jap nak p nonton...hahaha, semata tu weii... :p

notadijariku: beh gak kalu buh nama anak HARIZ...tapi dekat plak ngan nama apak dia HARRIS...so kensel la...hahaha....

8 comments

Thursday, June 02, 2011 2:22:00 PM

dah mcm satu fenomena kan??dari novel, dijadikan filem / drama tv...

p/s : minat jugak dgn novel ombak rindu ni...^_^

Thursday, June 02, 2011 2:28:00 PM

Ombak rindu memang best. Ntah mana aku letak novel tu, nak baca balik ☺☺☺

Thursday, June 02, 2011 2:33:00 PM

ombak rindu..suka baca novel tu..hish..maner la novel ku yg banyak dulu2..

Thursday, June 02, 2011 2:37:00 PM

wah ko ni leh jadi pengcinta NOVEL la nyah..pesal kat itm ko tak bawak novel2..kalo idak dulu masa kat 'c tiga suku' aku la peminjam tegar..pembeli tegar tu idak la

Thursday, June 02, 2011 3:12:00 PM

letak nama seth la... lain sikit.. muahaha

Thursday, June 02, 2011 3:49:00 PM

malas nak layan citer2 ...nanti tak siap la keje rumah aii yang

Thursday, June 02, 2011 4:23:00 PM

salam kenal..follow sini..

yaya pun dah baca dua2 novel tu ..tp maya karin jd izzah mmg tak sesuai la...

Thursday, June 02, 2011 4:44:00 PM

banyak plak drama tv nk adaptasi dari novel ye..abis modal gaknye dorang nih..tp setuju gak apsal laa nk pilih maya karin..sgt tidak sesuai..

Post a Comment