Monday, May 23, 2011

Maharaja Lawak-Sepah Minggu Ke 8


sabtu ahad, takde keje nak buat, layan maharaja lawak...layan kat Astro Warna la...ni gara² hubby la nak nengok ML ni...tu yang kerna terpaksa aku melanggan...alahai...semalam sampai bil...agagagaga...tak kira lah, abis ML ni harus dipotong terus Mustika ni...huh...

tapi minggu yang ke 8 ni kan, aku rasa Sepah the best...lawak dia terbaek la...terbahak² aku dan hubby gelak...alahaii sepah...dari dulu aku mang suka lawak depa...kadang lebih lawak dari nabil, jozan tu...huhuhu...so nak nengok minggu ke 9 nanti...hopefully sepah dapat masuk final...



suka nengok sepah sebab lawak derang konsisten ja...tahniah kat R2 sebab dapat masuk balik setelah hampir sebulan kuar dari ML...so kita nengoklah nanti, saper yang bakal bawa pulang RM300k itu...huhuhu....nak sikit bleh???

5 comments

Monday, May 23, 2011 12:05:00 PM

betoiii kak, sepahh da besttt!! suka sangattt!!! :)

Monday, May 23, 2011 12:08:00 PM

salam
cheqna pun minat sangat ngan lawak2 sepah ni..dari RL lagi suka ngan lawak2 diorang..
memang terbaik r

Monday, May 23, 2011 12:28:00 PM

sepah mmg terbaik kak...

Monday, May 23, 2011 12:29:00 PM

MUNNA PUN SOKONG SEPAH...NABIL TAK SUKA DAH...MENYAMPAH LAGI ADALAH

Monday, May 23, 2011 12:40:00 PM

jozan lak...lawak dia tiru yg mr.bean tu...yg cucuk2 bius tu kan....tapi ada yg kata best jugak..maybe tak pernah tgk yg mr. bean kot....


yg sepah ni mmg best...ehehehehheehehe


tapi sampai skrg, aku n anak2 teringat yg nabil buat lalat jadi piano tu....sampai kalo lagu dgr kat radio....sure meke kata lagu nabil...ahahahaa

Post a Comment