Wednesday, May 4, 2011

Nak Pergi Ke Tak Nak Ni...Haihh...Wat Aku Dalam Dilema Je


haiya...camner aku bleh lupa today is the day...adoi la...kalu idak dah bleh amik cuti dah...ishh...

eh gambar aku cilok dari blog DIA ni...

so pada sesapa yang nak curi² keluar kang, jangan lupa roger aku...boss takde rasa leh panjang kaki ni...hahaha...

notadijariku: pepun nak p makan dulu...rini ada bawa bekal nasi goreng kunyit dan ada opismate baik hati belikan nasi kerabu kat aku ni...wow...ini sudah bagus...kita makan dulu...daaa...

16 comments

Wednesday, May 04, 2011 7:55:00 AM

salam izan..

beh kan kalo dapat p soping.. sayangnya lah tak leh nak realisasikan.. huk huk huk..

Wednesday, May 04, 2011 7:58:00 AM

nak pesan boleh??kekekeke.. tolong belikan bra.. hahahaha

Wednesday, May 04, 2011 8:00:00 AM

ade gak dpt sms pasal sale ni.. menarik sungguh..
dulu zaman anak dare, sanggup cuti sebab nak g sale..hehehe...

Wednesday, May 04, 2011 8:27:00 AM

akak..suping je yer...

Wednesday, May 04, 2011 8:30:00 AM

wahh..bes ni, tp... duit da kering da lepas kesana sini cuti 3 ari retu :(

Wednesday, May 04, 2011 8:49:00 AM

kalau aku katakan TIDAK sebab xde bajet utk soping moping hahah

Wednesday, May 04, 2011 9:10:00 AM

Aikk...ade lg yer...
Ingatkan 1 Mei dah abis..

Wednesday, May 04, 2011 9:39:00 AM

ooo... sempat lagi yer... nanti nak coling bosss satt...hehehe

Wednesday, May 04, 2011 9:49:00 AM

nak ikut boleh ?? .. eh jauhh ..
nak pesan boleh ?? :))

Wednesday, May 04, 2011 10:11:00 AM

ape lagi..pegi soping
aku sokong ko soping
hahahaa

Wednesday, May 04, 2011 10:43:00 AM

pegi..pegi jgn tak pegi..tiada pilihan..

Wednesday, May 04, 2011 10:59:00 AM

aku ni tak brape reti nk soppin la... huhu tak pe la tak mo la pegi....

Wednesday, May 04, 2011 11:10:00 AM

aisey cikmot ni.. smpt bershopping..

Wednesday, May 04, 2011 12:47:00 PM

nasi kerabu ?... skettt... ;p

Wednesday, May 04, 2011 1:19:00 PM

kate kan TIDAK!!hehehe..
bln nie xde budget shopping la..tp,bln nie jgk la bnyk J card member

Wednesday, May 04, 2011 3:20:00 PM

syoiknya suping kt jj..awat kt aloq setaq tak dok JJ tatau...ish koman aih..tidak leh suping2 gak..cam hg..heheh

Post a Comment