Thursday, May 5, 2011

Sabtu Ni...Bersamaan 7 Mei 2011 Adalah Hari Kelahiran Si Puteri Yang Ke 4 Tahun


hurmm..pagi tadi kan, sangat kelam kabut bagi aku...sebabnya sebelum anto kakak ke skul tu, gegas ke umah mel sana, nak amik kek cekelat yang aku tempah dari dia...semuanya sempena beseday si anak dara yang jatuh pada hari sabtu ni...hajatnya aku nak buat sebeday dia kat skul esok hari...tapi dek kerana tak tahan dengan pertanyaan si anak yang asik dok tanya mana kek besday kakak setiap hari...so aku tukar plan...suh kawan aku tu buat tuk aku pikap pada hari ni...so merempit la aku kesana pepagi p amik...

tapi kan, sampai skul baru aku teringat...aku tak sempat pun tatap wajah kek tersebut...nak rasa apatah lagi...sob sob...amik jek dari kawan tu, terus anto ke skul kakak...tapi sib baik la sms kawan tu kata dia dia ada amik gambar tuk simpanan dia...yey, hati berbunga riang...seharian aku tunggu kawan tu upload gambar, baru ni aku dapat tau...kawan tu sibuk katanya...pepun mekasih mel...jasamu dikenang...

ni rupa kek yang aku katakan itu...yang paling aku terharu...aku tempah 2kg jek...tapi mel kata dia wat lebihan kg dalam 2.5kg lebih...kata dia lagi anggap jelah sedekah tuk budak²...perghhh mantap...memang kenduri cekelat la depa ari ni...

ni pandangan dari depan...rupanya ada 2 tingkat gitu...wow, sure menyengih jelah si kakak tu nanti...tadi pun masa p amik kek dah sengih² sampai ke telinga...hehehe...

yang paling aku tak tahan nengok taburan cekelat di sana sini...arghh...ko memang mel...nampaknya aku kena wat order lain ni...hehehe...

eh ada 3 ikan duyung yang seksa...hehehe...kata mel leh makan jugak tu...mekasih mel...deco yang ko kata simple tapi bagi aku sangat nice...dan walaupun ko wat lebihan kg...rege yang ko caj stil RM60...mekasih bebanyak...moga bisnes baking ko ni akan terus berkembang pesat...pasni leh beli oven bigger and bigger ar...hehehe....

yang paling penting anak gembira...ibu pun ceria...hehehe...

eh selain tu, mel ada wat kek lain jugak...cam oreo cheesecake...

dan tiramisu... 

so akhir kata, harap² kanak² @ kawan² kakak gembira dapat kenduri kek cekelat ari ni...tu jek yang ibu mampu sediakan...nak wat majelis besaran ibu tak cukup bajet...huhuhu...

pepun sok hari lemau sedunia...so ibu amik kesempatan pada hari ini, ibu nak ucapkan
HEPI 4TH BIRTHDAY BUAT SI PUTERI TERCINTA...
7 Mei 2011 in advanced....
moga menjadi anak yang pintar dan kakak yang penyabar...jangan suka buli balik si adik..hahaha...
ibu sayang kakak...

notadijariku: aku ni baking² memang kurang...suka masak masak main campak²...hahaha...

23 comments

Thursday, May 05, 2011 2:03:00 PM

best nye kek...
hepi beday kakak... tamo nakal-nakal eh... ;p

Thursday, May 05, 2011 2:03:00 PM

happy birthday buat hanan.. moga jd anak yg bijak..

menyelerakan tgk kek tu...

Thursday, May 05, 2011 2:04:00 PM

hepi besday jugak to kakak..hanan yang comel..smoga membesar dengan cerdas n bijak serta menjadi anak yang solehah..tak sangka besday kakak sama ngan anak sedara aku riqi..hepi besday to riqi jugak..

sebenanrya air liur aku dah meleleh tengok kek cekelat 2 tingkat tuh..giler lah mel ni..sejak bila ko pandai buat kek nih..kena beli ni..ada promosi hari ibu tak?..

Thursday, May 05, 2011 2:14:00 PM

epi besday kakak... moga sentiasa dimurahkan rezeki.. jadi anak yg solehah...sedap betul kek ko tu kakak oi... terliur aku ni ha... adoilah...

Thursday, May 05, 2011 2:15:00 PM

@ejaMaria
mekasih kak...takde nakal2...tapi suka buli balik adik jek...hahaha...

Thursday, May 05, 2011 2:15:00 PM

@@e_da
mekasih...memang menyelerakan...ibu gak tak dapat rasa...sob sob...

Thursday, May 05, 2011 2:17:00 PM

@{ e'mie }
hahaha, tu ko kena tanya mel mie...aku pun tak tau...hehehe...

@Echa
mekasih weii...
alamak, ko dah kempunan tu...baik ko tempah sebelum tak pat merasa...hehehe

Thursday, May 05, 2011 2:17:00 PM

eppy bday buat kakak .. huhuh sure dia suke kan ..
canik kek tuu .. ooo rupenya 2 tingkat .. x perasan pun akak nie .. tgk betul2 baru perasan :)

ps : dik tolong lah akak huhuhu :)pasal bloglist tuu .. tgk kan mcm mana tuu huu .. yg ada tu sbb akak amik dari mana yg akak folo .. huhu

Thursday, May 05, 2011 2:21:00 PM

wahhh deco kek sgt centek ...

hepi besday hanan ...

Thursday, May 05, 2011 2:32:00 PM

mmg menarik kek ni lawa!
serius
ish tingin nak deco lawa2 gini hehe

Thursday, May 05, 2011 2:57:00 PM

giler ah siap deco cntik tu..kompom kakak suka giler.. bertuahnya la hai..siap 2 tgkt tu..hihi

Thursday, May 05, 2011 3:15:00 PM

comel la. very kaleful. kemain gembira la kawan2 kakak kat skul ni ha.

hepi besday kakak ye. moga jadik kakak yang baik dan bijak. jaga adik adik bebaik tau. jangan buli buli tak elok

Thursday, May 05, 2011 3:18:00 PM

SUKE TGK KEK Y KALERFUL TU... BUDAK2 LG LA EXCITED..

HAPPY BIRTH IN ADVAND BUAT SI PUTERI..

SEMOGA BERJAYA DGN KHIDUPAN D DUNIA & AKHIRAT. AMIN.. BE A GOOD GIRL!

Thursday, May 05, 2011 4:15:00 PM

wah...sume nmpk odap..

Thursday, May 05, 2011 4:38:00 PM

selamat hari jadi hanan..
jadi anak yang baik tau..:)

Thursday, May 05, 2011 5:21:00 PM

hepi besday kakak Hanan

Thursday, May 05, 2011 7:12:00 PM

alamak..kek tu nmpk sgt sedap!! kena cari kek la esok..hope sempat makan before bersalin..hehe..

Thursday, May 05, 2011 9:03:00 PM

happy birthday kakak. kejap je dh 4 thn kan. rasa mcm baru je lg tgk gmbr kamu kecik2.

Friday, May 06, 2011 10:31:00 AM

cantiknya kek kakak.....mama terliuq jadinye tgk coklat2.....perghhhh



hepi besday ye sayang..semoga membesar dgn sihat dan cergas...jadi anak yg pintar...dan solehah.....

Friday, May 06, 2011 10:56:00 AM

Happy besday hanan..sedap kek tue aunty yang terasa nak makan ni

Friday, May 06, 2011 1:29:00 PM

wow!menyerlah kek die...hapy besday kakak..

Tuesday, May 10, 2011 2:09:00 PM

♪♫ Happy 4th Birthday Hanan Nur Insyirah ♪♫. Semoga menjadi anak yg solehah bila besar nanti.

Sedap nya tgk kek tu.

Wednesday, May 11, 2011 11:28:00 AM

best nya nampak kek tu...penuh coklat lak...i like...terliur tgk

Post a Comment